Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sevke schreef:Dat zal wel wat laag geschat zijn. Voor de ingreep alleen kan het nog wel, maar je moet ook rekening houden met de nazorg. Wij hadden een merrie met nageltred. Heeft een maand in de kliniek gestaan. Heeft ons 5000 gekost...
En geen operatie of niks. Enkel elke dag de hoefsmid en het gewricht spoelen.
KimD schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat het vrij 'goedkoop' geschat is van de kliniek, of ligt dat aan mij?
Want ik heb echt alleen maar andere bedragen gehoord, zeker als er complicaties optreden. Zeg ruim het dubbele.
TS, heel veel sterkte met je beslissing!
sevke schreef:Dat zal wel wat laag geschat zijn. Voor de ingreep alleen kan het nog wel, maar je moet ook rekening houden met de nazorg. Wij hadden een merrie met nageltred. Heeft een maand in de kliniek gestaan. Heeft ons 5000 gekost...
En geen operatie of niks. Enkel elke dag de hoefsmid en het gewricht spoelen.
Cayenne schreef:KimD schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat het vrij 'goedkoop' geschat is van de kliniek, of ligt dat aan mij?
Want ik heb echt alleen maar andere bedragen gehoord, zeker als er complicaties optreden. Zeg ruim het dubbele.
TS, heel veel sterkte met je beslissing!
Mee eens. Complicaties komen vaak voor bij dit soort operaties en er komt ook veel nazorg bij kijken.