Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CarolineCF schreef:Nee - ik heb wel hele simpele hooikoorts oogdruppels. Die helpen op zich wel. Maar omdat het redelijk frequent is zelfs ook in de winter en dit uiteindelijk ook maanblindheid of andere ellende kan veroorzaken toch besloten eens te onderzoeken wat de oorzaak echt is en of er iets te vermijden valt.
CarolineCF schreef:Atruvet
Myrthee_ schreef:Lieve TS wat ontzettend vervelend dat je paardje zo veel last heeft, maar dankjewel voor het delen! Mijn hart wordt zo weer een beetje lichter.
Hier heb ik een merrie waar ik al 2 jaar met mijn handen in het haar zit. Alle hooikoortsmedicatie geprobeerd maar niks dat echt werkt. Nu heeft ze ook alweer last en geeft me dus alweer stress over hoe de zomer zal zijn.
Ik ga vanmiddag direct mijn dierenarts bellen.
Eapy schreef:Ik heb veel ervaring met een zwaar allergisch paard, zowel (gras-)pollen als stof. Ik heb dit behandeld met humane antihistamine! Als je info wilt mag je me pb’en
Myrthee_ schreef:Na aanvang van dit topic ook mijn paard laten testen.
[ [url=m/2uI47X.png]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Mijn paard is dus niet allergisch voor de 'normale' dingen..
[***] schreef:Myrthee_ schreef:Na aanvang van dit topic ook mijn paard laten testen.
[ [url=m/2uI47X.png]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
Mijn paard is dus niet allergisch voor de 'normale' dingen..
He, stom. Op zich natuurlijk goed nieuws maar toch hoop je op een antwoord. Verklaard natuurlijk wel waarom de medicatie niks deed.
Wat voor klachten heeft je merrie? Weet niet of je dat al gezegd had, zit op mobiel. Wat zegt je DA?