Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nouvel schreef:Nou ik ben niet zo deskundig in die dingen...![]()
![]()
De dierenarts liet het bij ons op de foto’s zien, dat het bij mijn paard 14 mm was en hij vertelde dat het normaal gesproken rond de 20 mm was.
Mijn Hoefsmid zei weer dat hij dat niet extreem dun vond...
Vandaar dat ik wel benieuwd was hoe dat dan bij andere paarden met dunne zolen is...
gillian schreef:Laat je smid van de zool afblijven.
Kijk eens op natural balance hoefsmid, zo staat mijn Friese merrie nu ijzerloos met prachtige voeten. Een goede nb smid zoeken die ook beslaat, dan kun je straks gewoon zonder ijzers.
justkid schreef:gillian schreef:Laat je smid van de zool afblijven.
Kijk eens op natural balance hoefsmid, zo staat mijn Friese merrie nu ijzerloos met prachtige voeten. Een goede nb smid zoeken die ook beslaat, dan kun je straks gewoon zonder ijzers.
En daar heb ik nou juist echt heel slechte ervaring mee. die natural balance hoefsmid met zijn verhaal dat ieder paard zonder hoefijzers kan en dat die zool wel dikker werd. Goh wat had hij ongelijk.
Mijn hoefsmid kwam zeker niet aan de zool maar dat ijzertje was echt de wereld van verschil.
Pallatin schreef:Ten eerste: ik hoop dat jullie snel weer kunnen doen wat jullie willen en dat ze geen last meer heeft...
Ik ben een volslagen leek op het gebied en ben heel nieuwsgierig: hoe en waar zie ik op de foto’s dat de zolen van de geplaatste foto’s dun zijn? Is er iemand die me dat uit kan leggen?
justkid schreef:gillian schreef:Laat je smid van de zool afblijven.
En daar heb ik nou juist echt heel slechte ervaring mee. die natural balance hoefsmid met zijn verhaal dat ieder paard zonder hoefijzers kan en dat die zool wel dikker werd. Goh wat had hij ongelijk.
Mijn hoefsmid kwam zeker niet aan de zool maar dat ijzertje was echt de wereld van verschil.
ruitje schreef:Oeh ik was even bang voor een naar bericht. Volg Joy altijd en had dat niet tof gevonden.
Vanwaar aluminium ? Is lichter, dus dat snap ik wel, maar het vreet ook meer aan de hoef. Ben benieuwd wat de redenatie is