Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Knorretjee schreef:Sorry, vandaag een vrij heftige dag. Gisteravond contact gehad met Utrecht, Utrecht heeft morfine voorgeschreven en verteld dat het enigste wat zij nog voor ons kunnen betekenen een keizersnede is... Poeh je zag het aankomen maar om dat zo definitief te horen is toch wel pijnlijk. wordt vervolgd.....
Knorretjee schreef:Sorry, vandaag een vrij heftige dag. Gisteravond contact gehad met Utrecht, Utrecht heeft morfine voorgeschreven en verteld dat het enigste wat zij nog voor ons kunnen betekenen een keizersnede is... Poeh je zag het aankomen maar om dat zo definitief te horen is toch wel pijnlijk. wordt vervolgd.....
Suzanne F. schreef:Wat verschrikkelijk. Sowieso ontzettend stom om een zieke merrie te laten dekken. Wat ongelooflijk egoïstisch. Maar goed, voor nu zijn er inderdaad een aantal opties. Als het mijn merrie was geweest dan had ik toch geprobeerd het veulen te redden omdat ze over een week is uitgerekend. Als ze nog 3 maanden had gemoeten dan had ik toch afscheid genomen. Nu zou ik overleggen wanneer de keizersnede kan en tot die tijd met zware pijnstillers op de been houden.
Maar ik weet niet of de eigenaar deze kosten wil maken want een keizersnede kost geld. En iets in mij zegt dat de eigenaar die kosten misschien niet wil maken gezien het feit dat hij een zieke merrie liet dekken om er nog een veulen uit te halen.