Wat kan je een merrie best geven? Want ze hebben er wel echt last van..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
k_m schreef:Het volledige resultaat is nog niet binnen, maar testosteron stond zo laag dat het normaal gezien gewoon een ruin is! Ik was door jullie berichten ook al wel gerust gesteld eigenlijk. Tis gewoon een beetje een cassanova denk ik![]()
Wat kan je een merrie best geven? Want ze hebben er wel echt last van..
Citaat:Ook de dierenarts zei dat de merries echt puur reageren op hormonen, dus een late castratie ofzo zou ook er niks mee te maken mogen hebben.
Spekkie01 schreef:Mijn merrie die nooit hengstig toont staat nu samen met de zekerweten ruin van mijn vriendin. Laat gecastreerd over de lies, maar nooit neigingen vertoont naar merries.
Nou ik kan je vertellen...pishengstige merrie en hij was weer helemaal hengst. Ze hebben een dag lol gehaden toen was het over met het gedrag. Ze word wel hengstig, maar niet meer zo extreem en hij mag ook niks meer.
Ze zijn nog steeds erg gek op elkaar en het is echt zijn vrouw, maar het extreme gedrag is er af. Gelukkig wel, want de kindertjes op stal vonden er wat van.
k_m schreef:@lindsey, gelukkig is het dan niet mijn vaste DA, maar was ze toevallig op stal!![]()
@Ikke, ik heb nergens last vanMijn paard is een lammetje. Stalgenootjes vinden het wel 'vervelend' want die ene merrie die staat te bokken in de stal en pist alles onder. En de merrie naast hem die haar benen hangen vol met plas en uitscheiding die helemaal vastgekoekt zit
en die merrie is ook wel met rijden dan veel slomer enz.
Monnikspeper hoorde wij ook ja! Wilt ze wel proberen! Vind het wel beetje vervelend dat ze door mijn paard zo 'hevig' staan
meisje2000 schreef:Mijn vorige merrie stond al jaren op de zelfde stal en reageerde.ook nooit. Tot er jaja een nieuwe merrie op stal.kwam. grlijk hengstig. Knipogen, urineren, staart omhoog. En dat op een merrie. Metries zijn rare wezens die op de gekste dingen kunnen reageren. Alle ruinen en hengsten reageerde ze niet op maar juist op die nieuwe merrie wel
k_m schreef:@ikke, nee hoor. Op 1 dag zit het er op en ze wast het regelmatig met een washandje volledig af! Wij hebben alleen geen warm water.dus dat ligt niet aan de eigenaar.
We zullen ons er eens in verdiepen!