Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:goh wat interessant!
kun je wat meer info geven hoe het een dan met het ander te maken heeft en hoe ze ze dit zien?
die bulten komen vaker voor en is wel fijn om er wat meer over te weten.
flitzz schreef:Ik zie dat je paard levocetirizine heeft gehad, mijn zoon heeft hooikoorts en gebruikt dus ook levocetirizine.. Kan het niet zijn dat je paard pollenallergie heeft? Paard van een vriendin, haar paard zat ook "ineens" onder de bulten en bleek een pollenallergie te hebben. Staan er veel bomen en of struiken in buurt? Doordat het schijnbaar al "warm" is in nederland (ik woon in zweden) zijn de bomen en struiken ook al uit aan het lopen.
ellepel schreef:en weet je ook hoe je paard aan die ontstekingen in dunne darm en maag?
is dat dan vergelijkbaar met een maagzweer en worden ze zo behandeld?
Koekie73 schreef:TS, wat voor medicatie krijgt je paard?
Mijn pony heeft ook af en aan veel bultjes. Hij krijgt nu hooi ipv voordroeg en dat helpt veel maar alsnog is het niet weg.
Koekie73 schreef:TS, die Proferm die was tegen de darmontsteking toch? Heb je de indruk dat die allergiepilletjes ook hebben geholpen?
Deugenietje schreef:Fijn dat het geholpen heeft en dat de oorzaak heel ergens anders lag.
Misschien kun je die andere dierenartsen die eerst zijn geweest even op de hoogte brengen, misschien kunnen ze hier iets van leren.