Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pluttersput schreef:Ik herken het zo..
Mijn ruin heb ik 12 november in moeten laten slapen na verstoppingskoliek. 3 dagen gehoopt en gebeden dat het er uit zou komen, een operatie vond ik geen optie voor hem.
Het wachten op telefoontjes is het ergste..
Suzanne F. schreef:Ik duim ook. Wat een beslissing om een koliekoperatie te doen! Is ze verzekerd? Was ze al gevoelig voor koliek of eerder gehad? Hoe heeft dit zo plotseling kunnen gebeuren? Hebben ze een inschatting van kans van slagen gegeven?
Cayenne schreef:Probeer het positief te bekijken TS. Als ze meteen bij het open maken hadden gezien dat er echt niets meer aan te doen is, hadden ze al veel eerder gebeld.
Dus ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt en dat ze alweer op 4 benen staat.
FleurVP schreef:Ik duim ook. Die van mij is in juni ook geopereerd op de Lingehoeve, met minder dan 66% of 2/3 kans beginnen ze er niet aan. Ook na de operatie blijft het nog een paar dagen kritiek. Drie dagen gaven ze bij mij aan een na 2,5 dag werden alle waardes slecht. Infuus gekregen en daar reageerde hij goed op, weer 2 dagen later stond hij vrolijk te grazen aan de hand. en 2 dagen daarna stond hij weer thuis. Revalidatie goed doorgekomen en nu galoppeert mijn 28-jarige weer vrolijk rond.
Het is heel naar nu, maar de kliniek is heel goed en merendeel staat na een weekje gewoon weer thuis. Veel sterkte ook de komende dagen!