stalgerrits schreef:beste Lami
je heb het in voorgaande als de vraag gesteld [ Snijmais heeft iemand daar ervaring mee]
als je op bokt kijkt naar het artikel KRACHTPATSERS daar zie een artikel over mijn paarden en daar mag je zelf over oordelen hoe die in conditie staan
die krijgen tweemaal daags een 3,5 liter emmertje snijmais uit de kuil en mijn paarden doen het er werelds goed op en nooit geen koliek
naast de mais krijgen ze hooi uit folie verpakt en twee maal daags een kilo brok van van kooten horse master 10 mm sportbrok
dat is een brok met heel veel natuur producten erin verwerkt en heel weinig E mulatoren
de meeste mensen op deze site zeggen met de beste bedoelingen natuurlijk hun eigen ervaringen maar dat is niet jou probleem
jij zoekt voor jou probleem een oplossing en die kun je alleen vinden als je dingen uit probeert en niet in een rondje gaan draaien met de zelfde artikelen want of je pavo ostien andere merk voeding geeft er zitten in allemaal de zelfde bestandaadelen
dus doorbreek de cirkel en ga anders voeren
als je wilt mag je mij ook prive benaderen via bokt of via krachtpatsers
ik wil je er graag mee helpen
Wow, ik vind dat nogal pittig voeren en ook een heel pittig advies.
Mensen geven hier geen advies alleen uit eigen ervaring, hahaha. Sommigen misschien wel, maar dat is om TS te helpen. Maar ook zijn er mensen met jaren ervaring en die zich hebben verdiept in het paard, het darmstelsel en voeding.
Zomaar gaan proberen met een paard dat zo snel koliek heeft is nogal een gevaarlijk advies.
Daarnaast reageert een paard soms heel snel op voeding, maar kan het ook weken, maanden en zelfs jaren duren voor je iets merkt. Zeker als je kilo's gaat geven zoals genoemd van een brok, snijmais etc naast verpakte kuil, kan het heel verkeerd uitpakken.