Dat dat geen discussie hier gaat worden haha. Gebeurt nogal eens namelijk.
Nee elke info over zaken die al gemeten zijn is juist interessant!
Mijn shet is nogal lui helaas, ben blij als hij 500 meter haalt hahaha
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IngridM schreef:Gaat me meer om het onbeperkt hooi![]()
Dat dat geen discussie hier gaat worden haha. Gebeurt nogal eens namelijk.
Nee elke info over zaken die al gemeten zijn is juist interessant!
Mijn shet is nogal lui helaas, ben blij als hij 500 meter haalt hahaha
ponyparadijs schreef:Bij Wish hebben ze de trackers voor 3 euro
Citaat:De eigenaresse van Isa heeft een GPS tracker die we twee dagen in Isa haar staart hebben gehangen trouwens. De tracker is niet énorm nauwkeurig (als je de kaart moet geloven is ze o.a op bezoek geweest bij de buren en heeft ze ook in de woonkamer gestaan) maar het is al wel een mooie indicatie. De eerste dag werd er 10km gelogd en de tweede dag 14km
superpony schreef:Ik heb geen idee hoor, maar werkt een stappenteller op de hartslag??
Heb zelf wel een polar a360 en die meet wel, maar niet 100% nauwkeurig. Hoe die het doet heb ik me nooit in verdiept. Kijk vooral hoe groot het rondje is dat ik met de honden loop.
MarlindeRooz schreef:superpony schreef:Ik heb geen idee hoor, maar werkt een stappenteller op de hartslag??
Heb zelf wel een polar a360 en die meet wel, maar niet 100% nauwkeurig. Hoe die het doet heb ik me nooit in verdiept. Kijk vooral hoe groot het rondje is dat ik met de honden loop.
Nee zo’n ding heeft meerdere functies. Zowel stappenteller als hartslagmeters etc.