Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ellepel schreef:ik vroeg of je vitamines gaf,mmaar lees een handje fibreforce.
klopt dat?
en je hebt laten testen op tekorten, wat was het seleniumgehalte als ik vragen mag?
ik benoem het omdat ik toch wel goede resultaten gezien heb bij paarden die een goed vitaminesupplement bij kregen.
op een of andere manier helpt dat toch om het lichaam beter in balans te houden en gaat afvallen en herstellen beter.
Seltje schreef:Is je voordrooghooi getest op de hoeveelheid suiker? (Bijvoorbeeld door de pavo quickscan). Sommig voordrooghooi is laag in suiker, het meeste is hoger dan droog hooi.
Bij zo'n hoester kan droog hooi stomen echt enorm helpen. Hier werd de hoest ook niet beter met weken, maar nu we een stomer hebben, kan mijn paard droog hooi (en zelfs stro), zonder problemen verwerken.
SVRL schreef:De voedingssuplementen zijn toegekomen, maar hij wil ze niet eten. De duivelsklauw is vloeibaar, die kan ik met een spuit in de mond geven. De glucobalance en de rest kan ik helaas niet op die manier geven. Heb het geprobeerd, maar het wordt een te dikke pap om met een spuit te geven.