Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MairiMacBran schreef:Maar waar halen jullie de wormkuren dan vandaan?
Binnenkort krijgen wij twee pony's aan huis en ik ben op zoek naar een dierenarts, maar degenen die ik tot nu toe heb gevonden hebben allebei het beleid dat ze ontwormen nav mest onderzoek en niet zomaar wormkuren meegeven. De huidige eigenaar van de pony's klaagde daar ook over, zij krijgt ze ook niet zonder slag of stoot en alleen omdat ze al tientallen jaren klant is.
Wormkuren zijn voor zover ik weet niet vrij verkrijgbaar toch?
MairiMacBran schreef:Maar waar halen jullie de wormkuren dan vandaan?
Binnenkort krijgen wij twee pony's aan huis en ik ben op zoek naar een dierenarts, maar degenen die ik tot nu toe heb gevonden hebben allebei het beleid dat ze ontwormen nav mest onderzoek en niet zomaar wormkuren meegeven. De huidige eigenaar van de pony's klaagde daar ook over, zij krijgt ze ook niet zonder slag of stoot en alleen omdat ze al tientallen jaren klant is.
StalNollie schreef:Nieuwsgierige vraag
Mensen die zelf mest onderzoek doen en jullie Constateren eitjes wat dan...
Gewoon naar da en zeggen wat je bevindingen zijn of alsnog bij da mest onderzoek?
Jessix schreef:Eigenlijk toch gewoon belachelijk dat dit niet teruggedraaid wordt. Prima dat het in overleg met de dierenarts moet en desnoods in combinatie met een worm onderzoek maar er gaat nu zoveel mis... allemaal ten koste van de paarden.
Mjetterd schreef:MairiMacBran schreef:Maar waar halen jullie de wormkuren dan vandaan?
Online bestellen uit het buitenland.
Schadows17 schreef:Jessix schreef:Eigenlijk toch gewoon belachelijk dat dit niet teruggedraaid wordt. Prima dat het in overleg met de dierenarts moet en desnoods in combinatie met een worm onderzoek maar er gaat nu zoveel mis... allemaal ten koste van de paarden.
Helemaal mee eens....
Prima dat je het niet in de winkel kunt kopen maar alleen via de dierenarts, maar alleen als mestonderzoek positief is dat geeft alleen maar ellende.