Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tiffyy schreef:Wel laten keuren maar toch was dit niet te zien.
Tiffyy schreef:...en daarvoor is hij ook goedgekeurd door verschillende dierenartsen waarvan er twee dierenartsen tegen mij zeiden dat hij forse kissing spines zag op de foto's+nek artritis.
MariekeS_ schreef:Tiffyy schreef:Wel laten keuren maar toch was dit niet te zien.Tiffyy schreef:...en daarvoor is hij ook goedgekeurd door verschillende dierenartsen waarvan er twee dierenartsen tegen mij zeiden dat hij forse kissing spines zag op de foto's+nek artritis.
Ik snap het nog niet: je zegt dat hij vóór aankoop ook gekeurd is door DA's die het wel gezien hebben, en hem toch goedgekeurd hebben?
Belangrijk is denk ik hoe jij erachter gekomen bent dat het paard dit heeft. Is het paard klachten gaan vertonen nadat hij bij jou kwam?
Tiffyy schreef:Waarom zou ik een vredersnaam de waarheid niet spreken over de oude en nieuwe aankoopkeuringen. Als ik wist dat de foto's niet in orde waren dan had ik het paard geen eens meegenomen en dan had ik mijn willekeurige verlies genomen. Ik heb contact gehad met de verkopende partij en wat er is besproken is iets tussen mij en de verkopende partij. Ik ga niet meteen zomaar meteen mijn ambities opgeven omdat ik nog niet elke mogelijkheid nauwkeurig bekeken heb. Ik trek hier wijze levenslessen uit en neem de consequenties op mij. Hij is 12 jaar. Achteraf praten is makkelijk, maar dat kunnen we allemaal. Ik kan de koop niet terug draaien.
Tiffyy schreef:Dat is klinkklare onzin want dat wist ik niet. Hij is GGK als sportpaard door onafhankelijke keuringsartsen. Op het keuringsrapport staan geen aantekeningen of opmerkingen vermeld, het is gewoon een blanco keuringsrapport met 1 tjes erop en ingelijst in plastic dus er kan niet mee gesjoemeld zijn. Ik laat hem volgend jaar opnieuw keuren voor de zekerheid.
Tiffyy schreef:Hij is GGK op 3 keuringsrapporten op het 4e keuringsrapport is hij goedgekeurd maar de foto's zeggen heel wat anders maar dat is over het hoofd gezien denk ik? Ik kan er niks anders van maken. Er zomaar mee kappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben stapelgek op hem en moet er niet aan denken om
mijn soulmate weg te moeten doen.
Tiffyy schreef:Hij is GGK op 3 keuringsrapporten op het 4e keuringsrapport is hij goedgekeurd maar de foto's zeggen heel wat anders maar dat is over het hoofd gezien denk ik? Ik kan er niks anders van maken. Er zomaar mee kappen is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben stapelgek op hem en moet er niet aan denken om
mijn soulmate weg te moeten doen.