Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BrittS schreef:Ik rijd western en heb nog nooit hoge veternaire kosten gehad en heb ook geen behoefte aan het kopen van een sportpaard en kan voor mijn gevoel de enquête dus niet goed invullen.
Als je vraagstelling anders zou zijn, zou je denk ik meer antwoorden kunnen krijgen.
Vala schreef:Syzygy schreef:Ik ga mee met de voorgangers. De spelfouten zijn erg irritant.
Ook vind ik het jammer dat ik mijn discipline, namelijk mennen niet aan kon geven. Verder vind ik het behandelen of niet behandelen van een blessure echt niet zo zwart-wit. Ik kijk echt naar het paard en de situatie. Geld is niet per se het eerste waar ik naar kijk.
Ik heb de enquête wel af gemaakt, hoop alsnog dat je er wat aan hebt.
TS geeft in de beginpost duidelijk aan dat het om dressuur en springen gaat.
M_D_H schreef:Ik ben afgehaakt.
- Je wordt erg 1 richting uitgestuurd.
- Wat ik wil besteden aan een blessure ligt aan de kans van slagen.
- Er kunnen meerdere behandelaren zijn voor 1 blessure.
- Het is mij niet duidelijk wat je precies wil weten, gaat het nou om oude blessures of toekomstige blessures?
- de volgorde van de vragen klopt niet.
- Ik weet niet precies wat jouw doel van deze enquête is, maar ik vermoed dat je met deze vraagstelling geen eenduidig antwoord krijgt op jouw onderzoeksvraag
met betrekking tot de leeftijd van het paard.
Je vraagt om de leeftijd van het paard op dit moment, maar niet ten tijde van de blessure.
Ik denk dat, als je dan al over oude blessures gaat praten, de leeftijd van het dier ten tijde van de blessure interessanter is dan de leeftijd van het paard op dit moment.
roosa schreef:Heb,m ingevuld hoor.
Dat gemuggesift van hierboven kijk ik wel door heen.
prugelpiet schreef:Maar je vraagt nu alleen maar naar blessures die al geweest zijn.
Sinds ik mijn paard heb, is die nog niet geblesseerd geweest. Houd niet in dat ik niet het laatste dubbeltje zou uitgeven als ze daardoor er weer helemaal bovenop zou komen. Maar je enquête kan ik dus niet invullen.
M_D_H schreef:roosa schreef:Heb,m ingevuld hoor.
Dat gemuggesift van hierboven kijk ik wel door heen.
Gemuggezift?
Ik plaats alleen opmerkingen om te leren. Op deze manier kan je geen goed onderzoek houden en zal conclusie een gestuurd antwoord zijn.
Een docent valt dat op en zal dan voor zo'n onderzoek geen voldoende geven.
Beter dat ts daar nu op gewezen wordt dan dat ze veel tijd steekt in een onderzoek die niks oplevert.