Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
madoliefje schreef:Kinke schreef:enorme flares en zo te zien een hoefwand die niet afgerond wordt.
Ik denk dat de hoeven in zeer korte tijd prima zullen zijn als je een andere smid of bekapper neemt
en waar zou ik op moeten letten bij het uitzoeken van een nieuwe smid ? vind dit een heel moeilijk iets
Kinke schreef:Als je goed kijkt naar mijn foto dan zie je dat de hoefwand ook is afgerond. Die van mij hebben echt nooit scheurtjes etc. Maar de hoeven van jouw paard moeten sowieso aangepakt worden, die flares daar moet je ook van af. In welke regio zit je TS?
madoliefje schreef:[ Afbeelding ]
Kinke schreef:Ik weet niet hoe lang ze al flares heeft, maar dat kan toch echt zonder problemen opgelost worden. Dus of het een foute bekapping is weet ik niet, ik vind het in ieder geval wel slordig.
In jouw regio ken ik niemand maar er zijn vast Bokkers die een goede bekapper of smid kunnen aanraden
Ladyson schreef:madoliefje schreef:[ Afbeelding ]
Hoeven zien er prima uit op de foto's. Alleen bovenstaande foto zie ik wel echt een rare vorm in hoor.
senna21 schreef:Heel simpel, er zijn mensen voor en tegen.
Ik denk dat je vooral goed moet overleggen met de hoefsmid.
Een bokvoet is sowieso niet te vergelijken met een gezonde hoef.
madoliefje schreef:senna21 schreef:Heel simpel, er zijn mensen voor en tegen.
Ik denk dat je vooral goed moet overleggen met de hoefsmid.
Een bokvoet is sowieso niet te vergelijken met een gezonde hoef.
nee precies, daar heb je ook zeker gelijk in , ik was er tot op nu ook nooit door hem over geattendeerd dat dreamer een bokhoefje heeft, ik schaam me dus echt heel erg.
ik ben zelf pas 19 dus heb ook helemaal geen ervaring, had dit graag allemaal eerder willen weten, ik baal echt.
heb alles voor mijn ventje over en ben jullie enorm dankbaar voor alle tips, ideen , meningen en vooral inzicht en eigen ervaringen.
ik hoop dat de nieuwe hoefsmid dreamer beter kan helpen en dat hij mij ook kan vertellen hoe ik hem moet ondersteunen hierin