Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Svadilfari1 schreef:Dankjewel voor je update .
Dat de dierenarts hem er beter uit vind zien dan vorige week, geeft voorzichtig wat hoop.
En dat hij eet en vastere mest is fijn om te lezen. Een hele dikke kus voor hem . Dat het nu langzaam in een stijgende lijn het voortzet en wens hem een voorspoedig herstel.
Hoe is het met jou?
Svadilfari1 schreef:Dat kan ik indenken, dat is naar zo vlak na de kuur weer even minder. Och heb met jullie te doen. Het vergt energie die constante spanning bewust of onbewust.
Nou oef dat geloof ik graag dat de portomonee flink afgevallen is.
Elisa2 schreef:Allereerste, heel veel sterkte!
Daarnaast denk ik dat het ook wel heel erg belangrijk is/ gaat zijn om de maagzweren te behandelen. Misschien kun je qua voer ook nog wat? wat krijgt hij nu qua voer?
Betteke79 schreef:Hoe gaat het ondertussen met jouw paardje?
Ik heb ook een paard met ibd ☹️
Hier gaat het altijd met opstoten. Sucralfaat in combinatie met omneprazol werkte hier in het verleden wel goed.
Ze heeft er nu weer last van en elke keer denk ik....wanneer trek ik er een streep onder? Blijft moeilijk...
Hier blijft ze wel eten, dankzij de sucralfaat.
Lala_Land schreef:Betteke79 schreef:Hoe gaat het ondertussen met jouw paardje?
Ik heb ook een paard met ibd ☹️
Hier gaat het altijd met opstoten. Sucralfaat in combinatie met omneprazol werkte hier in het verleden wel goed.
Ze heeft er nu weer last van en elke keer denk ik....wanneer trek ik er een streep onder? Blijft moeilijk...
Hier blijft ze wel eten, dankzij de sucralfaat.
Hij is terug even heel goed geweest. Helaas vorig weekend terug hervallen en sinds enkele dagen weeral niet eten. Ondertussen is hij terug een wandelend skelet. Kan amper nog op zen benen staan. Morgen komt de dierenarts en nemen we waardig afscheid.