Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
) maar van wat ik mij herinner is dat een irritant, prikkend gevoel voor 10 minuten ofzo en is het daarna wel voorbij. Dus blijvende jeuk ken ik niet van brandnetels. Het staat ook op alle sites (ook van klinieken) dat er geen jeuk bij komt kijken, dus ga ik er maar vanuit dat dit doorgaans klopt. Ik weet het verder ook niet.
Zij waren ook geen voorstander van wegspuiten van iets wat vanzelf weg zou gaan. Wij hadden alleen de pech dat het binnen een paar dagen op zijn hele lijf zat en ook zijn hoofd op ging zwellen en hij er écht beroerd van werd. Daarom toen de keuze om wel te spuiten en toen bleek dat het in een bepaalde periode steeds terug kwam en na het onderzoek waar het vandaan kwam maar standaard spuiten in de koelkast en een lesje in spuiten.
[***] schreef:Ja, als hij straks koorts heeft, helemaal onder staat of er echt beroerd uit ziet dan staat de DA uiteraard heel snel op de stoep.. Maar verder wil ik het wel even aankijken, ben alleen altijd nieuwsgierig waardoor iets kan komen
Deze pony krijgt het niet (meer) overigens.