Is dit verstandig?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Springen

Ja, springen kan zolang paardlief er plezier eruit haalt
4 (6%)
Nee, springen is niet verstandig
30 (46%)
Springen kan mits niet te hoog
2 (3%)
Springen kan echt niet omdat het een te groot risico blijft voor de rug
23 (35%)
Gewoon ermee springen zolang het goed blijft gaan
5 (7%)

Totaal aantal stemmen: 64

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:02

bigone schreef:
Maar dit is ook weer een ander paard straks?
Inmiddels heb je blijkbaar een shet, een haflinger, een merrie met ks , een merrie zonder ks en nog een merrie die blijkbaar al twee jaar drachtig is. Ik vind het knap hoor.

Ja maar die had toch ook ks, die dragende merrie? Of was dat die met de blessure op de diepe buiger?

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 21:05

IngridM schreef:
Olifantendracht :D

Het veulen is allang geboren ;)

Verder ga ik alleen nog inhoudelijk reageren op reacties die er toe doen ;)

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-19 21:08

Avalanche81 schreef:
bigone schreef:
Maar dit is ook weer een ander paard straks?
Inmiddels heb je blijkbaar een shet, een haflinger, een merrie met ks , een merrie zonder ks en nog een merrie die blijkbaar al twee jaar drachtig is. Ik vind het knap hoor.

Ja maar die had toch ook ks, die dragende merrie? Of was dat die met de blessure op de diepe buiger?

Voordat je dit soort aannames doet moet je het wel bij het rechte eind hebben ;)

Kinke

Re: Is dit verstandig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:10

ach, doet er allemaal niet toe. TS gaat vast de poll aanhouden dus dan is het springen nu gedaan ;)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:11

Anoniemk2 schreef:
MarjanB schreef:
Zolang je andere mensen blijft bestoken dat ze niet op hun paard mogen zitten omdat jij denkt dat t paard wat heeft? Zou ik ook niet op je eigen paard gaan zitten wat een diagnose gehad heeft :)

Paardlief functioneert prima dus daar hoef je geen zorgen over te maken :D andersom zou ik mij wel zorgen maken.

Ik maak me nergens zorgen om :o mijn paard is volledig door de scan geweest. Heb het idee dat het SI gewricht een beetje een stokpaardje van je is.

Verder snap ik t niet. 1 paard met ks die je wilde dekken want niet meer geschikt voor rijden en nu deze? Koop je ze stuk?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:14

Even een serieuze vraag, waar komt bij jou de drang vandaan om elke keer weer commentaren te geven, topics te openen waarbij je van te voren weet dat je ladingen commentaar over je heen gaat krijgen. Gewoon leuk om te rellen, vorm van zelfkastijding , iets in de bovenkamer wat niet helemaal werkt zoals bij ons? Hier kun je toch geen plezier aan beleven? Wetende dat je al zoveel tegenstrijdige berichten de wereld ingeslingerd hebt dat dus mensen je echt niet meer geloven, dat is toch niet leuk voor je?? Of je moet kicken op de aandacht die je hierdoor krijgt want per slot van rekening is negatieve aandacht ook aandacht.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:15

Nu, laat ik dan eens een reactie posten die er toe doet:

Anoniemk2 schreef:
Voordat je dit soort aannames doet moet je het wel bij het rechte eind hebben

Dan leg ons eens uit hoe het nu exact zit?

Citaat:
ernstige kissing spines had op 7 lendenwervels plus atrose in de hals en botwoekering op de atlas C1

Welk paard is dit dan? Het paard wat je wilde laten dekken? Het paard waar je nu mee springt?

Anoniem schreef:
Anoniemk2 schreef:
Voordat je dit soort aannames doet moet je het wel bij het rechte eind hebben ;)

Met al die kromme verhalen van jou over al die kromme paarden is een recht eind behoorlijk ver te zoeken. :')

En dan is er idd dit :')

Anoniemk2 schreef:
MarjanB schreef:
Zolang je andere mensen blijft bestoken dat ze niet op hun paard mogen zitten omdat jij denkt dat t paard wat heeft? Zou ik ook niet op je eigen paard gaan zitten wat een diagnose gehad heeft :)

Paardlief functioneert prima dus daar hoef je geen zorgen over te maken :D andersom zou ik mij wel zorgen maken.

Wacht wat? Een paard wat op jou gaat zitten? Dat kan wel leiden tot blessures idd. Zou ik me ook zorgen over maken, is niet heel verstandig. Om de vraag van de OP te beantwoorden O:)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 21:39

Topic blijft op slot.