Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IsabelleN schreef:Nee, niks ergs aan uiteraard. Zoals gezegd; ik ben oprecht benieuwd. Overigens, een scan kost gelukkig echt geen honderden euro's, een osteo behandeling kost minstens zoveel
Suzanne F. schreef:Hier sluit ik me bij aan. Een goede(!!) echo van de ondervoet laten maken is wel de moeite waard.Klinkt als iets met hoefbandjes. Als de foto’s goed zijn en ze goed loopt met ondervoet uitverdoving dan kunnen het maar een paar dingen zijn waarvan ik iets aan de hoefbanden het meest waarschijnlijk acht.
Umeo schreef:Dan is de volgende vraag waarom die schouder compleet vast zat en ze links overbelast is. Kan heel goed alsnog een probleem in de ondervoet zijn. Of een ander onderliggend probleem, in de rug ofOsteopaat is net geweest.
Rechter schouder zat compleet vast. Deze is behandeld. Volgens hem kan het zo zijn dat ze rechts ontlast waardoor ze links overbelast is geraakt. Verder toonde haar ooglid een beetje gelig en was haar tandvlees niet optimaal van kleur (niks heel ernistig) maar we moeten dan ook de lever gaan behandelen. We zouden binnen de 7 a 10 dagen beterschap moeten zien. Indien niet gaan we in overleg verder kijken.