Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lusitana schreef:Heleennn schreef:Nee hij heeft niets achtergelaten, ik heb zelf om ontstekingsremmers gevraagd en de rug zelf verzorgd terwijl hij met de andere paarden verderging.
Heeft hij die ontstekingsremmers gegeven?
ruitje schreef:Ik vind een paard wat achteroverslaat bij een enting wel een probleempaard. Ik vind je titel dan ook niet terecht, jouw paard veroorzaakt de verwonding.
Nogmaals, ik vind niet dat je meer zou moeten betalen. Dus daarin ben ik het met je eens.
Maar het is jouw verantwoordelijkheid dat een paard zich gedraagd bij een DA, niet die van de DA.
BrittS schreef:Enting gewoon betalen, ook al is hij gezet door iemand anders. Als er geen onderzoek van de rug is geweest dan lijkt het me ook niet eerlijk dat ze dat in rekening brengen, dat je de medicatie moet betalen vind ik wel gewoon normaal, DA kan er ook weinig aan doen dat jouw paard zo doet.
Kuggur schreef:flitzz schreef:Er zijn bokkers die vinden dat TS een probleem paard heeft.. Wij weten allemaal niet wat er aan vooraf is gegaan waardoor TS haar merrie zo reageert..
.
Het is een probleempaard. Waaróm het een probleempaard is, is een andere vraag.
Citaat:Dat is jouw mening nav een op internet getypte tekst. Jouw mening is niet de waarheid
Thioro schreef:Over de rekening, idd even met de praktijk bekijken hoe en wat. Je zou niet meer moeten betalen dan stalgenoten en ook niet voor niet uitgevoerde handelingen.
Heleennn schreef:Mijn paard kan moeilijk zijn bij de DA, net als veel andere paarden. Als je dat goed aanpakt, zoals alle voorgaande DA’en die mijn paard behandeld hebben, is er geen probleem. Ze is in de 7 jaar dat ik haar heb altijd halfjaarlijks geënt en dat was nooit een probleem buiten wat wriemelen en trekken. Dat staat ook duidelijk in de OP, het idee dat het een gestoord wild beest is klopt niet echt. Dat is pas gekomen bij deze DA. Vandaar mijn frustratie.