Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sylviel schreef:alvast iedereen bedankt om mee te denken. is niet makkelijk.
ik kan me moeilijk neerleggen dat het haar hart is als ik geen concreet bewijs heb. ze is echt mijn maatje , dus wil graag weten wat ze heeft.
maar het is idd lastig om te weten in welke richting je moet zoeken. En vooral omdat het te gevaarlijk is om ze op trailer te zetten en weg te brengen.
sylviel schreef:cushing is op getest, op mijn vraag. dat is het niet.
je wilt niet weten hoeveel ik bel of langs ga bij de da. ze hebben zelf contact met Merelbeke, zij zeggen dan om met paard naar kliniek te komen. maar dat risico wil ik niet weten. is voor ons ook nog eens de andere kant van Belgie, dus paar uren rijden.
ik wil nu andere da contacteren omdat ik idd het gevoel heb dat de da het allemaal niet zo erg ziet.
kliniek zei dat ze bloed kunnen trekken na een aanval en dan zouden ze meer info kunnen uithalen ivm hart. maar ja , daar ben ik nu niet veel mee. dan is het afwachten op een aanval.
sylviel schreef:Polly: heeft je paard dan nog veel aanvallen gehad?
hart echo was in kliniek? ik heb een uitgebreide bloedonderzoek laten doen en daar spraken ze niet van dat het in bloed te zien was.
) heeft ze nooit meer zulke aanvallen gehad. Ook verdwenen er andere vage klachten die ik in de loop der jaren verweet aan ouder worden. (Ander gedrag, in de loop der jaren steeds iets meer gaan drinken, wondjes die vaak wel een korstje werden maar die korst bleef er langer op zitten dan dat ik gewend was, etc).