Kapotte hakken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sunny43

Re: Kapotte hakken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 23:18

Bij mijn paard waren de hakken echt aan de zijkant door geschuurd en dat was van de harde grond, dan schuiven ze met hun hakken over de tegels wanneer ze op gaan staan. Zo op de achterkant lijkt mij niet van het liggen.

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-19 09:13

We doen vanaf nu sowieso altijd de stroom op de molen. Gaat ze waarschijnlijk wat meer opletten :D Verder gaan de zorgen dat het stro bij de stalwanden wat hoger ligt. Even komende maanden weer aankijken hoe het gaat.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-19 22:34

Ik haal dit topic even omhoog,

Mijn paard heeft precies dezelfde verwonding als op de foto van de ts. Geen idee hoe ze er aan komt. We hebben geen stapmolen. Ze heeft nu een hak kapot maar niet heel lang geleden beide hakken tegelijk. De korsten waren er net af en nu dus weer een hak kapot.
Iemand nog een suggestie?

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-19 14:47

justkid schreef:
Ik haal dit topic even omhoog,

Mijn paard heeft precies dezelfde verwonding als op de foto van de ts. Geen idee hoe ze er aan komt. We hebben geen stapmolen. Ze heeft nu een hak kapot maar niet heel lang geleden beide hakken tegelijk. De korsten waren er net af en nu dus weer een hak kapot.
Iemand nog een suggestie?

Wij hebben uiteindelijk geen oplossing op de betreffende stal gevonden. Wij zijn inmiddels verhuisd en hebben een stal gevonden waar we wel matten mogen ophangen. Overigens lijkt het er nu ook op dat ze niet meer 'slaat', maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen, omdat ik er zelf niet bij ben met voeren.

Voor jou dus waarschijnlijk geen nuttige info, ik hoop dat je de oorzaak of een andere oplossing vindt.