Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ineke2 schreef:Waar woon je? ( regio)
Ik heb een Equest Pramox wormenkuur liggen. Die is absoluut goed tegen rode bloedwormen.
MaartjeWolk schreef:elnienjo schreef:Ik zou 'm voor nu ook gelijk scheren trouwens.
Dat gaat echt niet lukken hij is erg angstig en begint ons net wat te vertrouwen maar van het minste staat hij al te trillen op zijn benen en dan bdl ik hard praten onverwachtte bewegingen ect. En omdat hij ook zo mager is is het nog moeilijker om zonder pijn te scheren
Kinke schreef:en, dierenarts gesproken?
MaartjeWolk schreef:Kinke schreef:en, dierenarts gesproken?
Ja hij komt waarschijnlijk woensdag maar het kon zijn dat er dan een patient met meer spoed tussen kwam en dan word het volgende week wnsdg. Opzich wel jammer maar ik ben al blij dat hij komt. Ik zag net ook een paar rode wormpjes toen ik in Boots poep zocht dus ik hoop aan de ene kant dat het wormen zijn en aan de andere kant niet
Xritt schreef:Wat een mooie pony’s! Ik sluit me ook aan bij de rest. Wormen kunnen veel schade aanrichten. Daarnaast is het voor het beestje ook echt niet fijn. Ze voelen zich toch niet echt lekker.
Wat je zou kunnen doen is met Worm&Co overleggen. Zij kunnen met je meedenken. Bij hun jan je wormtesten bestellen. Je stuurt de mest op en zij zoeken het voor je uit. Zij kunnen ook wormkuren leveren. Ik vind hun erg fijn!
Kinke schreef:please zeg, dierenartsen hebben het altijd druk. Waarom heb je niet gewoon een andere dierenarts gebeld?