Paard op stal na chippen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 00:30

klaske schreef:
sterke verhalen vind ik, kopje thee en koekje er bij???

sorry hoor

Lekker Haha! Vingers aflikken

Nee maar even zonder gein het is echt waar!
Ze hebben later hun paarden toch laten chippen bij een andere DA want die ene deed het echt niet.
En dat die chip in zn bil was terug gevonden is ook echt waar, er zijn zelfs gevallen bekend van honden die zelfs meerdere keren gechipt zijn omdat hun chip niet te vinden was.
Maar je hoeft het niet te geloven natuurlijk zolang ik maar weet dat het waar is Knipoog

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 10:21

ja maar bij honden wordt ie ook onder de huid aangebracht, bij paarden in de spier.
kan dus wel zo wezen dat, wat die gast die klaske chipte zei, dat het van die "dressuurmutsen" waren die het ergens anders wouden hebben dan normaal..
dat had ik al eens eerder ergens gezegd. dan komt ie niet in de spier, maar er net onder en kan ie zich niet innestelen.
ach.. klaske dr slachtprijs is zo mooi een stuk gedaald, vink niet erg

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:22

Nee hoor het was geen 'dressuurmuts' want het paardje is een Shire van ( toen hij gechipt werd) amper 11 maanden. Haha!
De vrouw waarvan hij is, was er zelf bij dat die chip erin gedaan werd.
Hij is nu inmiddels ruim 2,5 jaar en toen haar andere paardje vorige keer ziek was wilde ze dat de veearts even keek voor die chip. Nou die was dus niet te vinden. Een paar dagen later toen hij terug moest komen hebben ze nog eens gekeken en toen werd hij dus terug gevonden in zn bil......
Maarja het zal allemaal wel Scheve mond
In ieder geval komen er in mijn ponys geen chip!! Clown

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 09:01

Dressuurmuts, nou dat vind ik ook een beetje een rare omschrijving..

Springruiters kunnen ook wel zo denken hoor Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 13:25

t zijn niet miijn woorden..... Scheve mond

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:22

Mijn haf is gechipt (zo hoort dat ook in het stamboek).
Maar daar ben ik zelf niet bijgeweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 18:47

Ik heb er 3 te gelijk laten chippen door mijn vriendin die dierenarts is .DE WOND is voorde goede orde een dikke injectienaald dus er is zowie zo geen wond.Het enige verschil wat ik lees is dat die van mij op hun borst onder de halsspier hun chip gekregen hebben ik was inderdaad bezorgd over het gaan zweven van de chip maar mijn vriendin zij inderdaad dat hij zich inkapseld . Maar ze mochten gewoon met zijn alle terug op de wei en sinds dien denk ik eigenlijk nooit meer aan de chip.Ze worden eind van de maand ingeënt dan zal ik vragen of ze ze kan scannen dan zal ik zien of ze nog op hun plaats zitten.Mocht het niet zo zijn zal ik een topic openen

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 20:43

oke.. we wachten af.. ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:15

De dierenarts is geweest de chip zit nog waar hij hoorde .Al iets meer als 3 jaar ,dus ik gerustgesteld.Wel zit hij gewoon links in haar nek bijna bij haar manenkam.Ze moest hartelijk lachen om mijn bewering dat hij op haar borst zat .Dat was een gewone enting Blond .En dat klopt die had ze ook gekregen .Maar kan je nagaan hoe klein ze is ik had niet eens gezien welke spuit welke was.Maar ja ik heb ook altijd veel uit te leggen.Maar in ieder geval waren bij haar nog geen gevallen van zwevende chips bekend. oeffff !!!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 20:21

dat zei ik aan t begin van dit topic al maar iedereen ging weer over me heen met sterke verhalen.
eerst zien dan geloven... toch?

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 21:42

Mijn paardje is een week geleden gechipt. Ik heb de eerste dag niet gereden en daarna wel gewoon weer.Niet naar buiten vind ik onzin, want een paard beweegt zijn nek in de stal ook.

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 22:56

Mijn paardje is gisteren gechipt. Kreeg het advies zo te rijden dat ze niet haar hals inbuigt. Gisteren even met haar gewandeld en vandaag een stukje langs de weg gereden.

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 00:25

klaske schreef:
dat zei ik aan t begin van dit topic al maar iedereen ging weer over me heen met sterke verhalen.
eerst zien dan geloven... toch?

Ik blijf toch bij mijn mening Tong uitsteken
In mijn pony's GEEN chip!!!
Sorry.....