TheEvilQueen schreef:Soms kan je de toestand waar je in zit moeilijk veranderen en jij weet ook niet hoe het er hier aan toe gaat. Ik had een vraag i.v.m. een melkgevende merrie en weer typisch dat er mensen zijn die weer zitten te zeiken over iets anders dan waarover ik mij zorgen maak en vragen over heb.
Een slap excuus? Ik kan mijn paard nu eenmaal niet 24 uur per dag een maatje geven.
Ze ziet ongeveer 15 uur op een dag vriendjes naast zich op de weide maar ze staat met niemand op de weide. De andere uren staat ze op stal. Wanneer ze soms van weiland verhuist ziet ze een tijdje niemand. Elke situatie is anders, maar ik hoop gewoon met dit topic ervaringen van anderen te horen en niet kritiek over het feit dat ze niet altijd contact kan hebben.
Ik verwijt je niets, maar ik vind het enorm irritant als er steeds commentaar wordt gegeven als je de situatie en mij persoonlijk niet kent. Het topic gaat ook over iets compleet anders.
Met alle respect, ik weet niet hoe lang je al op Bokt zit, maar je kiest er echt zelf voor om dit er bij te zetten in de OP, je had ook gewoon kunnen zeggen de kans is nihil dat ze daadwerkelijk drachtig is want er is geen hengst in de buurt. Dan had je geen half topic vol gehad met mensen die er over vallen dat je paard alleen staat.
Dan nog, wat iedereen hierover zegt is wel de waarheid, paarden horen nooit maar dan ook nooit alleen te staan, dat is oprecht gewoon zielig.
Is leuk dat je volgend jaar een maatje wil kopen, maar we zijn amper halverwege dit jaar dus ik zou gaan kijken en nadenken naar een ander plan. Vast wel een pensionstal of whatever in de buurt waar ze tussen andere paarden staat, het worden niet voor niets kudde dieren genoemd..
Ik heb er niet veel verstand van maar de andere reacties lezend denk ik aan schijndracht mede doordat ze alleen staat..