Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xyzutu2 schreef:Het is een beetje een dooddoener, maar als je aan de houding en het gezicht van het paard af denkt te kunnen lezen dat ze (chronisch) pijn heeft, dan kan het de moeite waard zijn om haar eens een week op een pijnstiller te zetten. Knapt ze op en wordt ze vrolijker, dan weet je dat er echt iets mis is en hebben de dierenartsen ook meer een richting om in te zoeken. Een paard kan namelijk ook gewoon lusteloos zijn als ze teveel werken (bij jou niet het geval), teveel opgejaagd wordt door kuddegenootjes, een hormonaal probleem heeft, een vitamine/mineraal mist enzovoorts.
bigone schreef:Dan nog doorgaan tot je minimaal acht weken hebt gehad . Ze lijken inderdaad depri maar dat is een bekende bijwerking . Zolang ze maar eet en drinkt . Anders driekwart tablet geven
Love_Mirra schreef:Het quoten gaat fout dus maar even zo:
Henshem: grappig dat je dat net nu meldt. Want daar moet ik even op terug komen. Ik sprak de veearts daarnet aan de telefoon en sprak opnieuw over aan en toen zei hij: de enige echte manier is via de kliniek. Dus ik denk niet dat er dan iets/voldoende getest is!
Valt dit op verschillende manieren te testen? (