Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Thomas5 schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik zal dan toch vanavond nog de DA bellen. Ze staan nu wel weer apart, ik had ze samen gelaten omdat de eigenaars van dit paard dat het beste vonden. Zo konden ze de rangorde bepalen en zouden ze zich niet verwonden aan de stroomdraden... Pfff wat een ellende, het paard is niet van ons maar onder "adoptie"
Wordt vervolgd...
xyzutu2 schreef:Goed dat je hebt aangedrongen. Zelfs als het morgen mee blijkt te vallen (fingers crossed!) dan heeft je paard in elk geval pijnstilling gehad, en die had ze ook wel nodig als ze er nu nog minder op steunt dan hiervoor.
Ik vind zelf het bij elkaar zetten van nieuwe paarden altijd vreselijk, het zijn zulke lompe en tegelijkertijd kwetsbare beesten.Als je alle ruimte hebt en ze kunnen een hectare lang rondrennen om bij elkaar uit de buurt te blijven dan valt het vaak erg mee, maar in kleinere weitjes en paddockjes zitten ze veel meer op elkaars lip en dan dan is de kans groter dat als er een trap komt, die ook meteen raak is. Wat hier dus helaas ook het geval was. Heel erg balen dat het gebeurd is, maar je hebt daarna meteen goed gehandeld en dat is het belangrijkste.
Thomas5 schreef:Zo op het eerste zicht vond hij het nog wel meevallen en zei dat het waarschijnlijk niet te ernstig zal zijn, maar dat we morgen pas meer gaan zien. Ze kreeg pijnstillers toegediend en het wondje werd ontsmet