Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Annet73 schreef:nouklime schreef:overdosis paracetamol innemen en gaan. klinische keuring duurt maar een half uurtje. Tenzij de pony 2 uur verderop staat haha
Hielp dat maar tegen het spugen![]()
En het is idd. twee uur rijden, minimaal.
Ik woon nabij Zierikzee en keuring gebeurd nabij Zwolle.
Waikiki schreef:Vraag of het gefilmd mag worden. Ik heb dat vaak moeten doen als paarden naar het buitenland verkocht werden en de eigenaar er niet bij kon zijn. Ik filmde altijd alles, zette het privé op YouTube en stuurde de link dan door.
pimaude schreef:Wanneer is de keuring precies? Ik woon in Zwolle en kan misschien er voor je bij zijn of een stalgenootje ?
Lukasje schreef:Goh, ikzelf ben er altijd wel bij geweest. Ik heb net nog vorige vrijdag een paardje laten keuren (wat goedgekeurd werd) en wij hebben ook 2h gereden om bij de keuring bij te zijn. Ikzelf zou niet anders willen maar mijn vriendin had er bv dan weer geen probleem mee haar paard in Spanje te laten keuren zonder haar aanwezigheid.
Bokt kan toch geweldig zijn! Dat er vreemden zich aanbieden om er bij te zijn, is toch super.
Annet73 schreef:Lukasje schreef:Goh, ikzelf ben er altijd wel bij geweest. Ik heb net nog vorige vrijdag een paardje laten keuren (wat goedgekeurd werd) en wij hebben ook 2h gereden om bij de keuring bij te zijn. Ikzelf zou niet anders willen maar mijn vriendin had er bv dan weer geen probleem mee haar paard in Spanje te laten keuren zonder haar aanwezigheid.
Bokt kan toch geweldig zijn! Dat er vreemden zich aanbieden om er bij te zijn, is toch super.
Nou he! Dat is toch fantastisch zo lief!
GigiGlitter schreef:Ik zou het persoonlijk niet doen, maar dat komt omdat ik met dat soort dingen nogal een controlfreak ben en het zelf allemaal wil horen en meekrijgen over hoe en wat. Ik heb altijd het gevoel alsof andere mensen niet goed luisteren naar wat er gezegd wordt, waardoor ik de halve informatie krijg.
Koekie73 schreef:Bij de verkoop van onze pony was de kopende partij er ook niet bij. Gekeurd door onze dierenarts. Ik zou dat snel nooit doen, ik zou er hoe dan ook bij willen zijn.
In dit geval heeft de DA gebeld met de koper; er was dan ook niets op- of aan te merkknop de pony dus ik heb haar diezelfde dag nog naar haar nieuwe huisje gebracht.
TS, ik woon in Zwolle en als het uitkomt qua tijd ed. wil ik je met alle liefde helpen hoor!
larrylurex schreef:Stel het uit, mijn paard werd gekeurd MET mij en een vriendin maar....
Het rapport werd echter opgesteld met de oude eigenaar, het was dus vervalst!!!![]()
Dus kan je nagaan wat ze doen als je er helemaal niet bij bent!!