Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Whassupp schreef:Gelbrich schreef:Mijn merrie heeft dezelfde symptomen gehad. Op advies Hartog Gras-Mix gaan voeren en dat wilde ze wel eten. Mevrouw wilde ook niks eten alleen een beetje brokjes en wortelen. Misschien een optie voor je paard?
Hij eet nu dus alleen als iemand hem gezelschap houdt omdat ie zo diep ongelukkig is op de kliniek. Als ze hem alleen laten, schiet ie weer flink in de stress. De studenten wisselen elkaar nu af om hem zoveel mogelijk te laten eten..... Hoezo verwend???
Hij eet nu dus wel weer beter, maar wel als het gezellig is en ze hem uit de hand voeren
Serenity350 schreef:Jeetje, balen zeg, ik had zo gehoopt dat het goed nieuws zou worden vandaag. Heel veel sterkte met het wachten.
Wat een mooie kerel trouwens, als ik zo vrij mag zijn.![]()
En heel fijn dat je eigen DA zo mee denkt, met zoveel mensen en ervaring zou je toch hopen dat er snel meer duidelijk wordt.
Hoe is hij verder, hartslag en ademhaling? En weet je ook of hij erg snotterig is? (Zomaar even een gedachtesprong)
Monique1963 schreef:Als hij door het gestresste niet eet, kunnen ze hem dan niet iets kalmerends geven?
Jet schreef:Lees sinds gisteren mee, wat jammer dat de vooruitgang niet doorgezet is vandaag. In het Rhino-topic was er een paard dat overleden was, dat was verdacht van Rhino, maar het bleek iets heel anders te zijn:
kiki1976 @ [MD] [Centraal] Meldingen van rhinopneumonie . De Listeria-bacterie. Je zou kunnen vragen of ze daarop ook kunnen testen in Utrecht.
Heel veel sterkte ermee hoor en ik hoop dat je je paard snel naar de nieuwe stal kan verhuizen.
geerke schreef:Is zijn mest heel donker?
Serenity350 schreef:Had het er vanavond over met iemand en daar kwam de vraag uit of ze de optie Salmonella onderzoeken/onderzocht hebben.
Op deze site geven ze er een goede uitleg over: https://www.knmvd.nl/salmonella-infecti ... sen-paard/