Paard operatie en geen contact met kliniek

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissBmx

Re: Paard operatie en geen contact met kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:37

Ik zou erheen rijden. Je kan je paard even kunnen knuffelen als de ok niet door gegaan en en anders weet je gelijk hoe ze erbij staat

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:42

Heb je even PB gedaan hoe je eventueel in contact zou kunnen komen.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:52

Ik vind dit ook erg ongevoelig van die mensen daar. Er zal niets ernstigs aan de hand zijn,dan zouden ze je wel gebeld hebben. Maar het is zeer klantonvriendelijk.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 20:52

mijn paard stond op de kliniek in het weekend. en mocht ook gewoon naar de spoed bellen.
zou ik gewoon even doen.. ze hadden je gewoon kunnen bellen al was het een asisitente die jou belt met de mededeling dat er spoed tussen gekomen is

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:11

Weet je ondertussen al wat meer?

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:19

Oh jakkes wat slopend. Ik zou wel het spoednummer bellen.

Mijn paard is 3 weken geleden geopereerd en ik heb haar de dag vooraf heen gebracht. S'avonds telefoon van de kliniek en ik was net te laat met opnemen. Schrok me rot natuurlijk, gelijk terug gebeld en ik had ook alleen keus uit het spoednummer. Gedaan, en uitgelegd dat ik gebeld ben, te laat was met opnemen maar wel graag wou weten wat er was omdat mijn paard daar stond. Begrepen ze helemaal! Bleek dat ze alleen wilden weten of mijn paard verzekerd was en waar.

Dag er na de dag van de operatie. Ze stond in de ochtend op de planning. En ze belden maar niet... Om 15.00 zelf gebeld, bleek dat ze nog moest. Spoedgeval ertussen door. Begrijpelijk natuurlijk!

Uiteindelijk belden ze om 17.00 om te vertellen dat alles goed was gegaan, en rond 18.00 nog eens dat ze stond en dus goed uit de narcose was gekomen.

Het was een hele lange, zware, spannende dag. En daarom zou ik gewoon het spoed nummer bellen, gewoon even uitleggen waarom, dat snappen ze echt wel.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-19 21:22

Ik ben gebeld.
Alles is goed gegaan tijdens de operatie alleen ze hadden de tijd die het in beslag zou nemen verkeerd ingeschat en waren door omstandigheden dus enkele uren later begonnen.

Neemt niet weg dat het wachten best wel zenuwslopend was , ik ben blij dat hij het goed doorstaan heeft.

Op en neer rijden was voor ons niet haalbaar helaas.

meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:25

Kady1 schreef:
Ik ben gebeld.
Alles is goed gegaan tijdens de operatie alleen ze hadden de tijd die het in beslag zou nemen verkeerd ingeschat en waren door omstandigheden dus enkele uren later begonnen.

Neemt niet weg dat het wachten best wel zenuwslopend was , ik ben blij dat hij het goed doorstaan heeft.

Op en neer rijden was voor ons niet haalbaar helaas.

wat fijn alles goed gegaan is en je eindelijk wat gehoord heb

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:26

Oef, toch fijn dat ze nog gebeld hebben. Anders ga je toch net iets ongeruster de nacht in.
Gelukkig is alles goed verlopen! :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:36

Aaah gelukkig!! Nu even goed uitademen, bijkomen en op naar een goed herstel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 21:48

Gelukkig dat het goed gegaan is!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:04

Fijn dat het goed gegaan is. Slordig dat ze je niet gebeld hebben, niet om het goed te praten, maar het kan erg hectisch zijn. Mijn paard heeft er helaas ook gestaan, elke dag sprak ik mijn arts, maar ik heb door spoedgevallen ook wel eens uren moeten wachten. De dienstdoend arts in de avond/nacht/weekend is een "gewone" arts en wat verder fijn is, is dat de co-assistenten de paarden de hele nacht in de gaten houden.
Heel veel succes met je paard, ik hoop op een spoedig herstel.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-19 10:21

Ik ben van ochtend meteen om half 9 weer gebeld. Dat vond ik dan weer erg netjes.
Paard maakt het goed dus dat is een opluchting .

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:34

Dat is fijn om te horen