Detoxen met alcohol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Clasical schreef:Wetenschappelijk bewijs in de vorm van dure rapporten bedoel je?
Nee natuurlijk zijn die er niet, wie heeft daar belang bij?
Wetenschappelijke onderzoeken zijn heel duur en worden gefinancierd door belanghebbende autoriteiten.
Het bewijs zou juist deze bestaande autoriteiten tegenwerken.
Ben het wel eens dat er een hele commerciële markt is waar je het niet per definitie hoeft te zoeken.
En juist naast ontgiften is het belangrijk dat je ook kijkt waar je winst kunt halen in bv. keuze van juiste voeding ( zo min mogelijk bewerkt) voldoende beweging, want ook beweging helpt het lichaam afvalstoffen af te voeren.
Boras schreef:Arm paard.
Volgende keer gezondheid en welzijn van het paard boven sportieve prestaties stellen.
Is je paard niet in orde, bel dan de dierenarts, niet een commerciele paardendrogist. Natuurlijk vindt die detoxen een goed.idee. kassa.
Voor het nut van detoxen bestaat geen wetenschappelijk bewijs.
Waarom zou je.nog meer in je paard.duwen? Je stoot je hoofd toch niet 2x aan dezelfde steen?
kiddokids schreef:Moet wel
Lachen over voldoende drinken ja dat kan je ook echt dwingen bij een paard
J0anieke schreef:Clasical schreef:Wetenschappelijk bewijs in de vorm van dure rapporten bedoel je?
Nee natuurlijk zijn die er niet, wie heeft daar belang bij?
Wetenschappelijke onderzoeken zijn heel duur en worden gefinancierd door belanghebbende autoriteiten.
Het bewijs zou juist deze bestaande autoriteiten tegenwerken.
Ben het wel eens dat er een hele commerciële markt is waar je het niet per definitie hoeft te zoeken.
En juist naast ontgiften is het belangrijk dat je ook kijkt waar je winst kunt halen in bv. keuze van juiste voeding ( zo min mogelijk bewerkt) voldoende beweging, want ook beweging helpt het lichaam afvalstoffen af te voeren.
Ipsilonka schreef:Ben ik dan de enige die zich afvraagt waarom je een paard op moet voeren voor 2 proefjes dressuur? Als het nou een smw kampioenschap is zou ik het kunnen snappen.
kiddokids schreef:mijn paard heeft bulten waarschijnlijk omdat hij hoog in voer stond vanwege een belangrijke kampioenschap mennen.
nu komen er waarschijnlijk toch stoffen vrij, nu hij weer op normaal voer staat.