Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mjelleke schreef:Je gevoel is ook belangrijk, als jij geen vertrouwen hebt in de huidige hoefsmid en wel in een ander dan zou ik lekker switchen. Wel vragen aan de nieuwe dan of hij het een beetje rustig kan oppakken, niet al te drastische veranderingen in 1 keer doorvoeren.
Juut schreef:die foto is niet direct na bekapping...
[...]
Hoeveel tijd heeft er nu tussen bekapbeurten gezeten, en in hoeverre zijn tussendoor de hoeven bijgehouden?
NikkiDeKerf schreef:Weet je, iedereen hier op bokt kan er iets van vinden... Maar de enige die de antwoorden heeft op jouw vragen (waarom doet hij dit of dat) is de hoefsmid zelf, dus vraag het hem gewoon. En let zelf op dat er niet te veel tijd tussen de bekapbeurten in zit
Arabesk schreef:Er zijn al meerdere studenten diergeneeskunde bij ons op bekapcursus geweest, die bewust daar voor kozen en niet voor de facultatieve cursus van de studentenvereniging.
http://www.natuurlijkbekappen.nl
De steunsels zijn inderdaad veel en veel te lang en de hoefwand aan de achterkant trouwens ook...
SEtequila schreef:De hoefsmid komt morgen!Ik zal dan even de before&after posten, ookal is het natuurlijk lastig om vanaf een fotootje te oordelen of ze goed zijn bekapt of niet.
Hij kan maar beter wel heeel goed bekappen, want over zijn communicatie ben ik niet te spreken![]()
Eind vorige week had ik hem gebeld, hij zou deze week pas tijd hebben maar wist niet precies wanneer. Hadden we afgesproken dat hij begin deze week dat even zou laten weten. Maandag vervolgens niks gehoord, dinsdag geprobeerd te bellen maar nam hij niet op en belde ook niet terug.... Vanochtend stuurde hij dan een sms'je met de letterlijke tekst:
"morgen om x uur kom ik de paarden bekappen."
Ik vind dit gewoon echt respectloos, zelfs met de DA worden afspraken altijd in overleg ingepland. Hij gaat er maar vanuit dat ik ieder moment van de dag klaar kan staan...
Wat zijn jullie ervaringen met de communicatie met jullie hoefsmid?
SEtequila schreef:"morgen om x uur kom ik de paarden bekappen."
Ik vind dit gewoon echt respectloos, zelfs met de DA worden afspraken altijd in overleg ingepland. Hij gaat er maar vanuit dat ik ieder moment van de dag klaar kan staan...
Wat zijn jullie ervaringen met de communicatie met jullie hoefsmid?
rumay schreef:Echt onzin dat je de dag ervoor een berichtje krijgt dat is iets met planning enzo.
Ik wil er altijd bijzijn (en ja ik vertrouw mijn bekapper echt wel)
meestal maken we meteen een nieuwe afspraak dan weet je meteen dat het kan(of ze moet ziek zijn) en anders bel ik of app ik en bekappers die dat niet kunnen die hoeven niet meer te komen.
Mooi excuus ach ze hebben het druk, ja natuurlijk maar daar zijn ze niet de enige in hoor.