Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Brainless schreef:Kinderbijslag en kindgebondenbudget mag je houden als je in de Wsnp zit (de schuldsanering).
Heb je een schuldhulpverlener (dus geen Wsnp) dan gaat dat geld naar hem/haar en moet je met diegene overleggen als je daar gebruik van wilt maken.
Lunamikayla schreef:Hallo allemaal.
Is hier iemand die mij kan helpen?
Mijn husky is ziek en moet geopereerd worden. Haar baarmoeder is onstoken en moet verwijderd worden. Dit moet zsm gebeuren. De kosten zijn 354 euro en ik heb dat niet en kan helemaal niets regelen.ik zit in de wsnp. Ik en de kinderen zijn ontzettend verdrietig.
Kabayo schreef:Waarom heb je een dier als je er niet voor kan zorgen?
idylle schreef:Brainless schreef:Kinderbijslag en kindgebondenbudget mag je houden als je in de Wsnp zit (de schuldsanering).
Heb je een schuldhulpverlener (dus geen Wsnp) dan gaat dat geld naar hem/haar en moet je met diegene overleggen als je daar gebruik van wilt maken.
Heb in beiden gezeten (inmiddels al heel wat jaren eruit) maar mocht niks zelf houden, kreeg 70 euro pw en dat was het. Maar misschien is dat inmiddels veranderd.