Ervaringen NES / Debby Hermsen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-19 21:29

Wat bijzonder dat er direct nadat Debby op de hoogte was van dit bericht, ene DustinXX zich meldt om 1 bericht op bokt te plaatsen... Debby zelf wellicht? Aangezien er “verdient” staat ipv verdiept en laat verdienen nou net het favoriete woord van Debby zijn!

Laura_sDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 00:07

Mijn paard had al heel lang last van natte mest en vorig jaar winter is hij behandeld voor maag klachten door Eva Keeman, een dierenarts /holistisch die bij Erik Laarakker heeft gewerkt. Deze mensen maken gebruik van een Lechner antenne om problemen in het lichaam op te sporen, zij meten de frequenties van de organen om te zien of er iets niet in orde is. Deze vorm van meten kan nu dus ook elektronisch gedaan worden dmv NES. Dat gaat veel sneller en via een laptop kan er direct zichtbaar worden gemaakt waar het niet helemaal goed zit in het lijf. Met de myhealth worden er frequenties in het lijf gecorrigeerd en er worden Infoceuticals voor geschreven van water met de frequentie van het betreffende lichaamsdeel. Ik ga er verder niet op in maar dat het bij mijn paard werkt kan ik na 3 behandelingen wel merken! Een blij vrolijk paard dat minder in zichzelf gekeerd is en nu zelfs een keer een bok durft te geven! En Debby is een persoon die heel graag paarden een beter leven aan wil bieden, zij zet zich voor de volle 100% in voor deze dieren en ik vind het heel jammer dat door de negatieve berichten mensen kunnen afhaken van zo'n behandeling die voor hun paard(en) misschien de beste optie zou kunnen zijn, ik ben er in ieder geval blij mee! :j

Charlieblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 00:17

[quote]Ik heb debby er bij gehaald. Na enkele behandelingen en het inzetten van de flesjes knapte mijn paard al ruim op. Ik ben nu een jaar verder en mijn paard loopt weer dankzij debby Hermsen en NES.[quote]

Het spijt me maar een pees die volledig kapot is kan niet geheeld worden door flesjes. Daar is een heel herstel procedure voor nodig. Misschien dat de scan de doorbloeding helpt, maar echt niet dat een afgeschreven paard door flesjes geholpen wordt.

Daarbij het verschil tussen de witte jassen en debby is dat zij wettelijke diploma's hebben. Maar misschien heb je mijn reactie niet goed gelezen. De ervaring met Nes is niet negatief. De ervaring met Debby wel.

Ik gaf aan dat ik twijfwlde omdat de oplossing niet alleen in de flesjes zit.

Mijn paard zijn kudde was nog niet gesetteld en hij had zijn plekje er nog niet gevonden.

Daar helpt een flesje niet mee. Als ik dan direct als reactie krijg er is nog nooit iemand gestopt met het protocol, terwijl ik die woorden nog niet eens in mijn mond had gehad, en achteraf zelfs nog een reactie van

"als je het niet kunt betalen moet je geen therapeut laten komen????"

Wie zegt dat ik niet ga betalen en dat nadat je volledig het vertrouwen van een klant heb geschaamd. Als iemand mij daarvan beticht had zou ik mijn zeerste excuses aanbieden en dat dit nooit de bedoeling is geweest. Zelfs geen excuses!!!

Echt waar deze vrouw begrijpt het volledig niet. Ik zit in sales /aacountmanagment, wat ze ook nog voor mijn voeten gooide(moet niet gekker worden) en als ik een ding weet is dat je luisterd en begrip toont naar je klant toe. En dan zeker niet wat in vertrouwen (daar ga je van uit als je iemand die zich als therapeut voordoet) je verhaal verteld dit gewoon neerbuigend bij een andere klant neergelegd wordt.

Ik kan niemand die zich zo gedraagd verre van serieus nemen.

Het verhaal van dixx bevestigd dit alleen maar.

Ik denk dat NES zeker goeie dingen heeft, maar niet uitgedragen door deze ongelovelijke onprofessionele nep therapeute

Charlieblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 00:22

xyzutu2 schreef:
@DustinXX: je eerste bericht op Bokt kun je in theorie ook gebruiken om je hier even voor te stellen: [WWW] Wie, wat, waar?? :)

Als ik mijn paard meeneem naar de dierenarts krijg ik trouwens altijd precies te horen wat ze gaan doen (en hoeveel dat moet kosten >;) ), welke medicijnen er precies in gaan en waarom. Ik heb nog nooit blindelings op een (dieren)arts vertrouwd maar altijd nagevraagd hoe/wat en waarom en dat bevalt erg goed. Ik kan het iedereen aanraden. 8-)

Nou idd dit is de laatste keer dat ik met nep therapeuten in zee ga

Charlieblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 00:26

Laura_sDance schreef:
ik vind het heel jammer dat door de negatieve berichten mensen kunnen afhaken van zo'n behandeling die voor hun paard(en) misschien de beste optie zou kunnen zijn, ik ben er in ieder geval blij mee! :j

Bij mij geen negatief bericht, maar de manier van omgaan met klanten.

Uiteindelijk hebben we sinds twee weken twee nieuwe merries erbij waar hij een echt maatje in heeft gevonden. Met een kuur van de dierenarts heb ik nu een ongelovelijk blij tevreden paard. Zonder flesjes zonder NES maar gewoon de natuur zijn beloop gelaten in kudde gedrag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 01:41

Laura_sDance schreef:
Mijn paard had al heel lang last van natte mest en vorig jaar winter is hij behandeld voor maag klachten door Eva Keeman, een dierenarts /holistisch die bij Erik Laarakker heeft gewerkt. Deze mensen maken gebruik van een Lechner antenne om problemen in het lichaam op te sporen, zij meten de frequenties van de organen om te zien of er iets niet in orde is. Deze vorm van meten kan nu dus ook elektronisch gedaan worden dmv NES. Dat gaat veel sneller en via een laptop kan er direct zichtbaar worden gemaakt waar het niet helemaal goed zit in het lijf. Met de myhealth worden er frequenties in het lijf gecorrigeerd en er worden Infoceuticals voor geschreven van water met de frequentie van het betreffende lichaamsdeel. Ik ga er verder niet op in maar dat het bij mijn paard werkt kan ik na 3 behandelingen wel merken! Een blij vrolijk paard dat minder in zichzelf gekeerd is en nu zelfs een keer een bok durft te geven! En Debby is een persoon die heel graag paarden een beter leven aan wil bieden, zij zet zich voor de volle 100% in voor deze dieren en ik vind het heel jammer dat door de negatieve berichten mensen kunnen afhaken van zo'n behandeling die voor hun paard(en) misschien de beste optie zou kunnen zijn, ik ben er in ieder geval blij mee! :j

@DustinXX Laura_sDance: je eerste bericht op Bokt kun je in theorie ook gebruiken om je hier even voor te stellen: [WWW] Wie, wat, waar?? :)
Wat ik me afvraag is waarom electronisch een paard doormeten dmv NES sneller zou gaan dan handmatig doormeten met een Lecher antenne? Het lijkt mij dat bij een electronisch apparaat de behandelaar steeds naar een computerscherm moet kijken om de interpretatie te krijgen en dat dat best wel een vertragende factor is, terwijl mensen die handmatig met een lecher antenne werken zelf direct voelen waar bij het paard het probleem zit, wat het probleem is en hoe het opgelost moet worden, want dat was juist de kracht van de lecher antenne. Dus ik zie niet hoe een computer dat sneller of beter zou kunnen.
Niet dat ik in een van beiden geloof, maar toch. 8-)

Laura_sDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 08:59

xyzutu2 schreef:
Laura_sDance schreef:

@DustinXX Laura_sDance: je eerste bericht op Bokt kun je in theorie ook gebruiken om je hier even voor te stellen: [WWW] Wie, wat, waar?? :)
Wat ik me afvraag is waarom electronisch een paard doormeten dmv NES sneller zou gaan dan handmatig doormeten met een Lecher antenne? Het lijkt mij dat bij een electronisch apparaat de behandelaar steeds naar een computerscherm moet kijken om de interpretatie te krijgen en dat dat best wel een vertragende factor is, terwijl mensen die handmatig met een lecher antenne werken zelf direct voelen waar bij het paard het probleem zit, wat het probleem is en hoe het opgelost moet worden, want dat was juist de kracht van de lecher antenne. Dus ik zie niet hoe een computer dat sneller of beter zou kunnen.
Niet dat ik in een van beiden geloof, maar toch. 8-)

Ik ben trouwens niet nieuw op Bokt, zit er al zo'n 10 jaar!

Charlieblack

Re: Ervaringen NES / Debby Hermsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 09:27

@laura dance, waarom hem je niet gelijk onder je eigen naam gereageerd? Het komt over dat je in opdracht van debby reageerd nu?

Dat is jammer want dat geeft argwaan

Laura_sDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 10:50

Charlieblack schreef:
@laura dance, waarom hem je niet gelijk onder je eigen naam gereageerd? Het komt over dat je in opdracht van debby reageerd nu?

Ik hou niet van dit soort dingen, de beste stuurlui staan zoals gewoonlijk weer aan wal, iemand die ontzettend haar best doet om voor de paarden en daarvoor een HBO studie heeft gedaan zwart maken is w heel makkelijk. En Nes werkt dus gewoon net als heel veel andere zgn alternatieve geneeswijzen! Zo gebruik ik al jaren Lachesis tegen einschuss en schoon mijn paard 2x per jaar op. Ik ga hier nu een eind aan maken, zoeken jullie het maar uit op Bokt.

Charlieblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 14:30

Laura_sDance schreef:
Charlieblack schreef:

Ik hou niet van dit soort dingen, de beste stuurlui staan zoals gewoonlijk weer aan wal, iemand die ontzettend haar best doet om voor de paarden en daarvoor een HBO studie heeft gedaan zwart maken is w heel makkelijk. En Nes werkt dus gewoon net als heel veel andere zgn alternatieve geneeswijzen! Zo gebruik ik al jaren Lachesis tegen einschuss en schoon mijn paard 2x per jaar op. Ik ga hier nu een eind aan maken, zoeken jullie het maar uit op Bokt.

Nogmaals ik geloof in het concept Nes heb ik meerdere keren aangegeven. Ik zet nooit iets op bokt maar door een paar keer direct te worden aangevallen worden door deze damen was voor mij de maat vok

Laura_sDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 20:31

Ik mag maar 1 quote bij een bericht plaatsen dus doe het even zo:

Debby en iemand aanvallen? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten! Er zal heel wat gebeurd moeten zijn om Debby kwaad te krijgen, en ja ik ken haar al een heel poosje, ze heeft bij ons op stal gestaan, een zwaar ongeluk gehad met het paard van iemand anders, is een tijd uit de running geweest en heeft de opleiding gedaan om paarden te helpen zich beter te voelen. En als ik een rekening krijg met een betaaltermijn van 5 dagen dan betaal ik binnen 5 dagen! Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan! En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik wens jou en Anna veel plezier met de paarden! En dit is het laatste wat ik hierover kwijt wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 20:35

Laura_sDance schreef:
En als ik een rekening krijg met een betaaltermijn van 5 dagen dan betaal ik binnen 5 dagen! Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan!

In het hele topic is het nergens gegaan over een betaaltermijn of wat dan ook. Waarom heb jij het dan ineens over een betaaltermijn van 5 dagen? Heeft de TS daar dan niet aan voldaan, en stel dat dat zo is, hoe weet jij dat dan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-19 20:51

Laura_sDance schreef:
Ik mag maar 1 quote bij een bericht plaatsen dus doe het even zo:

Debby en iemand aanvallen? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten! Er zal heel wat gebeurd moeten zijn om Debby kwaad te krijgen, en ja ik ken haar al een heel poosje, ze heeft bij ons op stal gestaan, een zwaar ongeluk gehad met het paard van iemand anders, is een tijd uit de running geweest en heeft de opleiding gedaan om paarden te helpen zich beter te voelen. En als ik een rekening krijg met een betaaltermijn van 5 dagen dan betaal ik binnen 5 dagen! Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan! En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik wens jou en Anna veel plezier met de paarden! En dit is het laatste wat ik hierover kwijt wil.

Aparte reactie. Is dit Debby zelf? Zo ja, niet zo netjes en bevestigt wel de berichten over haar werkwijze.

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 09:03

Ja haha xyzutu2, heel apart he? Het gaat alleen maar over geld, in alle communicatie die ik met Debby heb gehad. En nu dus weer.. via Laura. Als dat inderdaad Laura is en niet Debby zelf, zoals Cayenne (ook) vermoed.

Charlieblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 14:45

Laura_sDance schreef:
Ik mag maar 1 quote bij Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan! En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik wens jou en Anna veel plezier met de paarden!.

Het is heel vreemd. Ik heb het gevoel dat jij mij kent. Als dit de persoon is die ik denk dat het is verbaas ik mij. Want je heb dan ervaring met hoe snel ik betaal.

Ik vind het goed dat je voor iemand opkomt die je hoog heb zitten, maar dit werkt voor debby nu zelfs averechts. Ook vanuit jou kant val je ons aan. Dit maakt mij alleen maar bozer.

Ik gun debby een succesvol project maar, Debby heeft een essentiele fout gemaakt. Je bespreekt je klanten niet met andere klanten PUNT! En zeker niet op de manier zoals zij heeft gedaan.

Ik hoop serieus dat debby haar omgaan met communicatie,- luistervermogen en omgaan met kritische vragen eens goed onder de loep neemt.

En aangeven als je een afspraak maakt houd je je eraan???

Dat doet debby dus ook niet.

(Zeggen dat je iets langs komt brengen niet op komt dagen, zelf erachter aan moet bellen en dan te horen krijgt dat je het ook kan komen halen?? Of de beloofde emmer niet afleveren)

Over HBO niveau gesproken. Een verslag hoort een samenvatting van bevindingen te zijn. Die bestaat niet uit printscreens van de apllicatie die ze gebruikt waar je zelf moet uitzoeken hoe of wat.

Dit zegt niets over mij, maar alles over Debby

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:07

Mijn ervaringen van - met Debby Hermsen.

Debby Hermsen heb ik per toeval via internet leren kennen. Ze had haar trainingsmethode Equi Stretch en ik zat al een hele lange tijd met mn paard in de lappenmand. Haar manier van trainen en lesgeven beviel me goed. Zelfs zo goed, dat ik na best een korte periode van lessen, mijn paard 3 weken bij haar op stal in training heb gezet vanwege een rondreis. Van te voren helder afgesproken wat dit me zou kosten. Stalling op de manege, training van Debby. Na mijn rondreis heb ik mn paard weer opgehaald zonder problemen.

Echter toen Debby een zwaar ruiterongeluk kreeg in het bos, met een paard van haar stalgenoot, was ik genoodzaakt een ander instructie te zoeken. Debby heeft heel lang moeten revalideren maar we hebben wel af en toe contact onderhouden.
In die tijd van revalidatie heeft ze een opleiding gedaan in bioresonantie. Die periode heb ik mijn paard als project aangeboden. Omdat we al diverse klinieken hadden bezocht, en het rare op en neer knikken in haar hals, geen oplossing konden vinden. Haar uitleg in hoe ze te werk ging, vond ik helder en duidelijk. Een bevlogen persoon die t liefst in het paard kruipt om problemen te op te sporen.

Toen er vervolgens de NES Health bij haar op dr pad kwam, een verbeterde uitvoering van de bioresonantie heeft ze daar vele opleidings dagen gevolgd.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met de kunde, know how, en het uitvoeren van de behandelingen van Debby en NES.

Hoewel de NES niet alles kan oplossen, tenslotte is het paard complex en spelen er ook andere dingen mee. Denk aan stal, weide, voedsel, en bekap management. Heeft de werkwijze van Debby - NES mijn paarden heel goed geholpen, en dingen aan het licht gebracht.
M´n beestjes zitten lekker in hun vel.

Om op het onderwerp dwingend en geld te komen.

Ik heb nooit een gevoel gehad dat Debby dwingend over zou komen. Indien ik t er niet mee eens was, of ergens mijn mening erover gaf, dan was dat geen probleem.
Over geld heb ik nooit een probleem gehad, en vertrouwen ook niet. Ook niet dat ik mn paard drie weken bij haar heb gezet.

Indien ik het factuur ontvang maak ik het direct over. Het liefst maak ik direct na de behandeling t geld over.
Tenslotte als je naar de bioscoop gaat moet je toch ook betalen, of je de film nou te gek vond of niet.

Kortom.
Mijn ervaring met Debby.
Het is een bevlogen persoon. Die Graag het paard weer in balans brengt met de werkwijze van NES. En bij mij absoluut niet als dwingend of geldbelust overkomt. Hoewel het daar bij mij soieso geen kans voor krijgt, want t liefst betaal ik direct.

@charlieblack en @ anna_dani: jammer dat t bij jullie zo'n gevoel heeft gegeven. De werking van NES is top. En de know how van Debby vind ik ook goed.

Ik hoop dat je paardje in de toekomst wel van zijn problemen af komt. Veel succes. :)

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 15:17

MargrietJonk schreef:
De werking van NES is top.

De werking van NES is kul.

Ik ga me niet bezig houden met de disuccsie over Debby Hermsen.
Vind het alleen vreemd dat die discussie op Bokt gevoerd wordt.

Maar wat NES zelf betreft, dat is goedkope kwakzalverij.
Een lecherantenne gebruiken om diagnoses te stellen is pure kolder,
of daar nu een computer aanhangt of niet.

MargrietJonk

Re: Ervaringen NES / Debby Hermsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:44

Ieder zijn mening BigBen.

Ik deel alleen hier mijn ervaring. Aangezien daar het onderwerp over ging.