Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xyzutu2 schreef:@DustinXX: je eerste bericht op Bokt kun je in theorie ook gebruiken om je hier even voor te stellen: [WWW] Wie, wat, waar??
Als ik mijn paard meeneem naar de dierenarts krijg ik trouwens altijd precies te horen wat ze gaan doen (en hoeveel dat moet kosten), welke medicijnen er precies in gaan en waarom. Ik heb nog nooit blindelings op een (dieren)arts vertrouwd maar altijd nagevraagd hoe/wat en waarom en dat bevalt erg goed. Ik kan het iedereen aanraden.
Laura_sDance schreef:ik vind het heel jammer dat door de negatieve berichten mensen kunnen afhaken van zo'n behandeling die voor hun paard(en) misschien de beste optie zou kunnen zijn, ik ben er in ieder geval blij mee!
Laura_sDance schreef:Mijn paard had al heel lang last van natte mest en vorig jaar winter is hij behandeld voor maag klachten door Eva Keeman, een dierenarts /holistisch die bij Erik Laarakker heeft gewerkt. Deze mensen maken gebruik van een Lechner antenne om problemen in het lichaam op te sporen, zij meten de frequenties van de organen om te zien of er iets niet in orde is. Deze vorm van meten kan nu dus ook elektronisch gedaan worden dmv NES. Dat gaat veel sneller en via een laptop kan er direct zichtbaar worden gemaakt waar het niet helemaal goed zit in het lijf. Met de myhealth worden er frequenties in het lijf gecorrigeerd en er worden Infoceuticals voor geschreven van water met de frequentie van het betreffende lichaamsdeel. Ik ga er verder niet op in maar dat het bij mijn paard werkt kan ik na 3 behandelingen wel merken! Een blij vrolijk paard dat minder in zichzelf gekeerd is en nu zelfs een keer een bok durft te geven! En Debby is een persoon die heel graag paarden een beter leven aan wil bieden, zij zet zich voor de volle 100% in voor deze dieren en ik vind het heel jammer dat door de negatieve berichten mensen kunnen afhaken van zo'n behandeling die voor hun paard(en) misschien de beste optie zou kunnen zijn, ik ben er in ieder geval blij mee!
xyzutu2 schreef:Laura_sDance schreef:Mijn paard had al heel lang last van natte mest en vorig jaar winter is hij behandeld voor maag klachten door Eva Keeman, een dierenarts /holistisch die bij Erik Laarakker heeft gewerkt. Deze mensen maken gebruik van een Lechner antenne om problemen in het lichaam op te sporen, zij meten de frequenties van de organen om te zien of er iets niet in orde is. Deze vorm van meten kan nu dus ook elektronisch gedaan worden dmv NES. Dat gaat veel sneller en via een laptop kan er direct zichtbaar worden gemaakt waar het niet helemaal goed zit in het lijf. Met de myhealth worden er frequenties in het lijf gecorrigeerd en er worden Infoceuticals voor geschreven van water met de frequentie van het betreffende lichaamsdeel. Ik ga er verder niet op in maar dat het bij mijn paard werkt kan ik na 3 behandelingen wel merken! Een blij vrolijk paard dat minder in zichzelf gekeerd is en nu zelfs een keer een bok durft te geven! En Debby is een persoon die heel graag paarden een beter leven aan wil bieden, zij zet zich voor de volle 100% in voor deze dieren en ik vind het heel jammer dat door de negatieve berichten mensen kunnen afhaken van zo'n behandeling die voor hun paard(en) misschien de beste optie zou kunnen zijn, ik ben er in ieder geval blij mee!
@DustinXXLaura_sDance: je eerste bericht op Bokt kun je in theorie ook gebruiken om je hier even voor te stellen: [WWW] Wie, wat, waar??
Wat ik me afvraag is waarom electronisch een paard doormeten dmv NES sneller zou gaan dan handmatig doormeten met een Lecher antenne? Het lijkt mij dat bij een electronisch apparaat de behandelaar steeds naar een computerscherm moet kijken om de interpretatie te krijgen en dat dat best wel een vertragende factor is, terwijl mensen die handmatig met een lecher antenne werken zelf direct voelen waar bij het paard het probleem zit, wat het probleem is en hoe het opgelost moet worden, want dat was juist de kracht van de lecher antenne. Dus ik zie niet hoe een computer dat sneller of beter zou kunnen.
Niet dat ik in een van beiden geloof, maar toch.
Charlieblack schreef:@laura dance, waarom hem je niet gelijk onder je eigen naam gereageerd? Het komt over dat je in opdracht van debby reageerd nu?
Dat is jammer want dat geeft argwaan
Laura_sDance schreef:Charlieblack schreef:@laura dance, waarom hem je niet gelijk onder je eigen naam gereageerd? Het komt over dat je in opdracht van debby reageerd nu?
Dat is jammer want dat geeft argwaan
Ik hou niet van dit soort dingen, de beste stuurlui staan zoals gewoonlijk weer aan wal, iemand die ontzettend haar best doet om voor de paarden en daarvoor een HBO studie heeft gedaan zwart maken is w heel makkelijk. En Nes werkt dus gewoon net als heel veel andere zgn alternatieve geneeswijzen! Zo gebruik ik al jaren Lachesis tegen einschuss en schoon mijn paard 2x per jaar op. Ik ga hier nu een eind aan maken, zoeken jullie het maar uit op Bokt.
Laura_sDance schreef:En als ik een rekening krijg met een betaaltermijn van 5 dagen dan betaal ik binnen 5 dagen! Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan!
Laura_sDance schreef:Ik mag maar 1 quote bij een bericht plaatsen dus doe het even zo:
Debby en iemand aanvallen? Zo zout heb ik het nog nooit gegeten! Er zal heel wat gebeurd moeten zijn om Debby kwaad te krijgen, en ja ik ken haar al een heel poosje, ze heeft bij ons op stal gestaan, een zwaar ongeluk gehad met het paard van iemand anders, is een tijd uit de running geweest en heeft de opleiding gedaan om paarden te helpen zich beter te voelen. En als ik een rekening krijg met een betaaltermijn van 5 dagen dan betaal ik binnen 5 dagen! Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan! En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik wens jou en Anna veel plezier met de paarden! En dit is het laatste wat ik hierover kwijt wil.
Laura_sDance schreef:Ik mag maar 1 quote bij Heb ik geldnood dan regel ik wat, heb nog nooit problemen gehad met wie dan ook! Als je dingen afspreekt dan hou je je daaraan! En dit is het laatste wat ik er over zeg, ik wens jou en Anna veel plezier met de paarden!.
MargrietJonk schreef:De werking van NES is top.