Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
genja schreef:anjali schreef:Is het een erg duur paard?Als hij\zij peperduur is,dan mag er niets aan mankeren.
Geen een paard wat je koopt (boven slachtprijs) hoeft iets te mankeren.
bigone schreef:Hoe kan een da dit paard voor jouw gebruikersdoel goedkeuren?? Heel apart. Fibrose is littekenweefsel dus mocht je wel dit paard willen dan heel goed laten scannen maar heel eerlijk, voor het doel dat jij voor ogen hebt zou ik verder kijken. Paard kan misschien prima nog tien jaar rondlopen maar ook bij de eerste de beste training kapot zijn.
Vicky_Belle schreef:Het doel is een goed buitenrijpaard en bakpaard, grote plannen om meerdaagse trektochten te doen maar ik heb momenteel geen paard die dit aankan. Waarom de dierenarts van de verkoper is gebruikt is gewoon dik toeval: ik ben van belgie en dit paard staat in duitsland en moet 8000 euro kosten, aan de hoge kant dus. Ik belde zelf lukraak een dierenarts via internet daar in de buurt en dat blijkt net hun dierenarts te zijn. t is ook weer ver rijden dus snel even over en weer om een bijkomende scan ligt moeilijk. Ze wonen ook ver van steden en hadden al laten weten dat het paard dan vervoerd ging moeten worden naar de kliniek en dat ze mij transport gingen aanrekenen. Als ik deze reacties lees laat ik haar ook maar staan en zoeken we verder. Jammer, t was zo'n leuk paard! ps bokkers die me per pb goede dierenartsen aanraden, erg lief maar met een dierenarts die in NL werkt ben ik momenteel ook niets
upendo schreef:Een dierenarts van verkopende kant die het paard keurt is "nooit te vertrouwen", altijd je eigen dierenarts meenemen.
Maar ik ga mee met mijn medebokkers: problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. Littekenweefsel op pezen blijft altijd een zwakke plek.