Deze da doet dat liever niet, de andere is maandag terug. Ben vanavond op de praktijk om ontstekingsremmers te halen, ga dan zeker nog eens overleggen en fotos van gister laten zien dat het echt niet oke ie
Ik zal de zalf ook zeker laten staan.. jammer dat ze niet 'actief' willen kijken, dus biopten nemen of open maken.. zeker als het een abces is is het beestje het snelst er vanaf.
En gezien de zwelling en pijn nadat je met de zalf bent begonnen, lijkt een abces me toch het meest logische. Dat rijpen doet waanzinnig zeer..
Hij kriigt nu ontstekingremmer door het eten. Morgen beetje appelmoes bij doen, hij ruikt het goed zitten tussen zijn voer Zalf doe ik idd niet meer op. Eens kijken hoe die morgen is zonder dat troep. Heb wel het zalf er af gewassen nog.
Maandag moet ik de dierenarts bellen hoe het is en komen ze direct langs als de bult er nog zit. Als het in het weekend verergert natuurlijk ook!
Zijn manen houden wel ander troep eruit nu, wt misschien wel fijn isgezien hij direct wil rollen als je schoonmaakt ect. Zijn manen wassen we weer uit van t troep uit abcess
Er kwam nikd meer uit maar zit nog een harde bobbel, waarschijnlijk nog een abcess dus even zien of die zelf nog opengaat dit weekend
We stoppen alweer met de onstekingsremmers, menneer kreeg er diarree van. Blijven 2x per dag schoonmaken en maandag weer overleg met dierenarts
Wel blijven temperaturen wanneer je stopt met de ontstekingsremmer. Diarree voor een aantal dagen is niet zo erg als nog meer ontstekingsbulten in de hals.
Ik blijf zeker zijn temperatuur in de gaten houden. Was deze avond nog oke met voeren maar toen lreeg hij nog laatse x ontstekingsremmer .
De bobbel die er nog zit zit in de zelfde bult. DA zei kan een abcess zijn met meerdere kamers. De hoofbult is nog open, maar dat extra zakje erin nog niet.
de wond moet wel open blijven zodat alle prut eruit kan. Ik weet niet of het te vergelijken is, maar ik had een kat die een dikke ontsteking in zijn wang had. Dit is gespoeld met betadine oid, daarna een gaasje erin zodat het niet direct dicht zou groeien en ik heb zelf een paar dagen de wond uitgedrukt totdat er geen prut meer uitkwam