Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Delaja schreef:Gini; die injecties zijn puur tijdrekken. Een injectie werkt ongeveer een half jaar en dan geef je een nieuwe om het weer te smeren. Tijdrekken is puur voor mezelf, mijn paard beseft het immers niet. Dus waarom dan meer injecties?
Delaja schreef:Ze staat nu 's nachts op stal (met bodembedekking). Ochtend en avond in een aparte paddock (met een andere pony samen) en 's middags in de groep in de hit-actief. Ze krijgen biologisch hooi dat getest wordt op voedingsstoffen en wordt aangevuld met biologische brokken.
Pluttersput; ze is altijd al erg onderdanig geweest maar vond eigenlijk altijd dr plekje ook wel in een kudde, niet zoals wat ik nu zie gebeuren. En ja, bot gezegd is ze inderdaad gewoon kapot. Eerst toonde ze dat alleen totaal niet en nu komt het ineens keihard naar boven... Maar of het achteruitgaan de oorzaak is van de stress en spanning in de groep of stress de oorzaak van het achteruitgaan, dat weet ik niet...
Gini; die injecties zijn puur tijdrekken. Een injectie werkt ongeveer een half jaar en dan geef je een nieuwe om het weer te smeren. Tijdrekken is puur voor mezelf, mijn paard beseft het immers niet. Dus waarom dan meer injecties?
Dit wegzakken op de poetsplaats heb ik nog nooit eerder gezien. De vermoedelijke zenuwbeknelling die dit wellicht ook heeft veroorzaakt is niks aan te doen.
Coconut schreef:Heel eerlijk? Ik zou haar ook laten gaan. Hoe moeilijk het ook is....
Pijn lijden en tijd rekken met injecties zou er bij mij ook niet in gaan.
Heel veel wijsheid toegewenst en veel sterkte met deze ontzettend moeilijke beslissing!
Popstra schreef:Eerlijke mening is dat de verhuizing nu je paard de das om doet en dat is jammer. Ik zou haar niet meer in de groep zetten want het vergt duidelijk te veel van haar.....
Sterkte gewenst