Caily schreef:Was de hartslag ook weer laag?
Ik wil je echt niet ongerust maken, maar de koorts is terug aan het stijgen, als ik eigenaar was zou ik me wel druk maken. Maar misschien ben ik een beetje panisch inmiddels...
Ja tuurlijk maken wij ons daar druk over, maar de koortsremmer van vanochtend is nu natuurlijk ook allang uitgewerkt. Ik ben zelf hartstikke ongerust, maar probeer maar eens je mening te geven in een omgeving van 'professionals' die zich niet druk maken.
duimen dat het doorzet!
Hij heeft natuurlijk conditioneel wel flink wat ingeleverd, maar dat kunnen we weer opbouwen. Nadat de dierenarts voor het laatst is geweest ging ie heel snel weer de goede kant op. Temperatuur is niet meer boven de 38.0 geweest en zoals we van 'm gewend zijn mest hij ook weer heerlijk in zijn automatische drinkbak
We zijn nu weer rustig aan met longeren begonnen en dat vindt ie heerlijk, heb 'm nog nooit zo zn best zien doen
De dierenarts gokt toch dat hij tijdens die 2 dagen op de kliniek een virus heeft opgelopen, ook al liet het bloedonderzoek dat niet duidelijk zien. Nu hebben ze kennelijk een hele golf aan paarden op de kliniek met onverklaarbare temperatuur en hangerig zijn, er gaat hier dus een raar virusje rond.