Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabesk schreef:Je kunt zelf de kruiden en groenten die erin zitten halen bij de groenteboer:
(...)
Monnikspeper, zuurbes, kool (groene kool of bloemkool), broccoli, mariadistel, kaneel, hazelaar, artisjok, fenegriek, venkel, zoethout, een of ander chinees kruid, hibiscus, peterselie, rozemarijn, echte salie, spinazie, brandnetel, druif, gember.
diverse probiotica, suiker(!), bioflavonoiden, verroest poedersuiker en een kleimineraal
Indestal schreef:Dat is behoorlijk duur spul, komen nog extra kosten bij om het thuis te krijgen...wat is met deze produkten meer en beter dan de gewone phytonics met een goede vit.min korrel samen?
Die eerste pot vind ik nl niet zo interssant kwa samenstelling, maar wel behoorlijk duur.
Koper schreef:Weet ik ook niet. Met dit soort dingen kan het natuurlijk per paard verschillen hoe de reactie is. Het is aan TS om zelf te kijken welk product zij geschikt vindt voor haar paard.
Indestal schreef:Wat ik niet interessant vind aan de samenstelling is dat het niks meer of bijzonder is dan wat in nomale goede preparaten zit en stukken goedkoper is...
salamaleque schreef:Ik gebruik dit supplement ook op advies van Den Hoek in eerste instantie naast de Micro Comp van dezelfde fabrikant in verband met een mogelijke schimmel in de darmen. Mijn paard reageert gevoelig op gras (krijgt af en aan behoorlijke gasbuik. Alleen kan ik daar nog steeds geen patroon in ontdekken). Lassen jullie ook stopweken in bij dit middel?
plutolover schreef:salamaleque schreef:Ik gebruik dit supplement ook op advies van Den Hoek in eerste instantie naast de Micro Comp van dezelfde fabrikant in verband met een mogelijke schimmel in de darmen. Mijn paard reageert gevoelig op gras (krijgt af en aan behoorlijke gasbuik. Alleen kan ik daar nog steeds geen patroon in ontdekken). Lassen jullie ook stopweken in bij dit middel?
ik doe eigenlijk alleen een stop week of 2 als mijn potje op is. Doe vrij lang met zo pot. En als de pot op is bestel ik pas nieuwe en wacht ik een week soms 2.
laatste was het al even in t weideseizoen en dacht ik stop er even mee. MAar een maand later had ik het idee dat hij toch meer last had van het gras. En weer een pot besteld. Als deze op is kijk ik de wintermaanden even aan en bestel ik in maart/april weer zo pot.
plutolover schreef:salamaleque schreef:Ik gebruik dit supplement ook op advies van Den Hoek in eerste instantie naast de Micro Comp van dezelfde fabrikant in verband met een mogelijke schimmel in de darmen. Mijn paard reageert gevoelig op gras (krijgt af en aan behoorlijke gasbuik. Alleen kan ik daar nog steeds geen patroon in ontdekken). Lassen jullie ook stopweken in bij dit middel?
ik doe eigenlijk alleen een stop week of 2 als mijn potje op is. Doe vrij lang met zo pot. En als de pot op is bestel ik pas nieuwe en wacht ik een week soms 2.
laatste was het al even in t weideseizoen en dacht ik stop er even mee. MAar een maand later had ik het idee dat hij toch meer last had van het gras. En weer een pot besteld. Als deze op is kijk ik de wintermaanden even aan en bestel ik in maart/april weer zo pot.