Voerbal is ook nog wel een idee

Thanks voor de suggesties verder!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aronson schreef:Mijn paard had vorige week nog een slokdarmverstopping. Zijn 5e al. Ik weet inmiddels niet meer hoe ik hem moet voeren. Hij heeft voernijd. Is nooit iets te kort gekomen maar schraapt ook met zijn benen, klopt tegen de staldeur en is erg onrustig op stal tijdens voeren. Altijd al gehad. Hij staat verder 24/7 buiten in de zomer. Ik geef hem marstall en vital brok. Nat met stenen in zijn voerbak. En toch gulzig schrokken. Het is bijna eng. Misschien luzerne erbij dat heb ik nog niet geprobeerd.
Gaat 1x per jaar naar de tandarts. Gesedeerd en electrisch.
Het kan een tijd goed gaan en dan ineens met een hap is het klaar. Hij heeft 3 predisponerende factoren: een fries, gulzigheid en recidief.
Soms is een paard zo maar het is een dure grap. En ik durf hem bijna niet te voeren.
Bliksem schreef:Ik ken helaas niemand uit deze regio die ik met elektrisch gereedschap in de mond van m'n paard wil laten.
Roos stoop had ik graag eens willen laten komen, heb een keer een gastcollege van haar gehad en vond haar werkwijze wel interessant, maar die komt niet in mijn regio.
Aanbevelingen regio Gouda/Den haag /Rotterdam hoor ik graag.