Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:Omg
Ik zou toch echt mijn paard verplaatsen en die beesten het moeilijk maken, kun je geen masker opdoen met neus, kunnen ze nog steeds daar zitten maar wordt wel wat moeilijker.
Alle respect voor jou ik vind ze zo vies die beesten....... en als je dan alle dieren moet bevrijden van die zooi ben je echt tijd bezig...doe je je schapen ook?
Cilla_Bo schreef:Voor de honden maakt ik zelf wel eens een tekenspray met Eucalyptus olie, citroenolie en Tea Tree olie en lavender. Mmm en volgens mij nog een maar daar kom ik zo even niet op![]()
Deze zou je ook voor je paard kunnen gebruiken. Wel elke dag opspuiten
Zoe_97 schreef:Wat ik bij mijn honden ook extra geef maar wat eigenlijk een middel voor paarden is. Van mijten knoflook. Dit dagelijks onder het krachtvoer doen. Paard zijn geur veranderd voor teken en wordt niet snel meer gebeten. Is volledig natuurlijk.
Ik zou wel eerst iets als de ultrashield gebruiken want knoflook duurt enkele weken voor het werkt
Sen_char schreef:Quir bedoel je dat 1 keer spuiten eigenlijk sterk genoeg is voor 2 weken? Dat is zuinig 1 bus per seizoen!