Jeukende schilferende staartwortel, wat is dit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 19:26

SBravour schreef:
Oh nee joh! Ik heb het echt niet negatief opgevat hoor, ik ben blij met elk advies! :) Het was meer dat ik het jammer vind dat ik toch niet goed blijk te voeren :)
ik ga mij verder verdiepen in het voer, echt fantastisch.. veelste veel keuze :D

Voer vind ik drama, vandaar ook begonnen met alleen hooi en van daaruit verschillende dingen uitgeprobeerd.
Kijk eens op voervergelijk, kun je fantastisch paardenvoen en de samenstelling vergelijken :)

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:35

Koper schreef:
SBravour schreef:
en de vitamine korrels gemengd met luzerne, omdat dat het dichts bij hooi zou staan.

Volgens wie dan? Luzerne is nou niet echt een product wat ik die van mij er zomaar bij zou willen geven.

Waarom zou je geen luzerne willen bijgeven Koper?

Gimme_Joy

Re: Jeukende schilferende staartwortel, wat is dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 19:38

Misschien is dit idee al geopperd, maar voor snelle (plaatselijke) verlichting van de jeuk kan je de staartaanzet wassen met teatree shampoo. Werkte bij mijn bijrijdpaard goed. En je hebt ook nog sweetitch van sectolin. Is tegen zomer schuren.

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-18 19:48

Dankjulliewel! Stoppen met daily plus geeft echt een hoop, nu een week mee gestopt. En voel en zie echt als dat het rustiger is. Hopen dat het helemaal weg trekt..!

SBravour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-18 17:19

Nu een week gestopt met zowel Pavo Daily plus als de Vital, schilfers zijn nergens meer te bekennen....... De oplossing hebben we, heel fijn.