Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ladygiroc schreef:Naast het trillen vind ik ze ook opgetrokken flanken hebben. Kan kou zijn, dan trillen ze bij de voorbenen (bovenbeen) ook of pijn/angst. Vreemd. Ben benieuwd of je erachter komt wat het is/was.
Marlis schreef:Lijkt ook niet te komen door kou of iets. Schuilmogelijkheid genoeg die ze ook gebruiken en zijn buiten staan gewend.
.
Marlis schreef:Ze is nat van de regen. Er is niet gereden of gelongeerd aangezien ze met meenemen / op poetsplaats zetten al zo raar deed.
Biks kan ze rustig eten. ze stond toen we aankwamen ook rustig in heg station en alleen haar dochter in de buurt erbij (zwaan Kleef aan). En ze gaat goed alle stations in ook.
Nee klopt vanaf 1 februari staan ze er.
Normaal gaat ze sneller uit de weg voor een paard dan lelijk doen nu andersom. Maar wilt wel graag terug naar de groep is daar rustiger dan eruit, tenminste vandaag. Gaat normaal gesproken goed alleen mee zonder problemen.
rumay schreef:Vreemd gedrag ineens zeg. Maar het heeft vanaf 1 feb dat ze daar staan wel vaker hard en langdurig geregend en dan zou ze het nu ineens koud hebben van de regen, lijkt me vreemd vooral omdat er gister weinig wind was.
Lastig probleem om op te lossen enige denk ik veel uit de groep halen tot het punt waar ze zich nog "veilig" voelt en dan rustig aan weer terug voordat ze bizar gaat.
Hoop dat je er achter gaat komen wat haar triggert voor dit gedrag.
Idd wat gezegd is er niks veranderd rond om de poetsplaats?