Zo te lezen heb je de juiste keuze gemaakt. Sterkte ermee
Veraaaaah
Geplaatst: 25-03-18 19:32
Zodra een paard niet meer zonder pijnstillers kan is het einde verhaal. Heb dit vorig jaar bij mijn merrie meegemaakt. Ze kon niet meer pijnvrij in de wei, dus heb haar laten inslapen.
Maar je kunt het altijd nog een kans geven, kijken hoe ze het doet met pijnstillers en vanuit daar verder kijken!
Edit: zie net je beslissing. Heel moedig en dapper van je. Ik kan niets meer dan respect hebben.
Sterkte vandaag TS. Ik heb mijn merrie 1-3 moeten laten gaan, omdat ze ook continue met pijn in de benen liep en er geen herstel mogelijk was. Het doet pijn, nog steeds. Maar ik troost mezelf met de gedachte dat het niet anders kon, doe jij dat alsjeblieft ook, hoe moeilijk deze dag ook gaat zijn. Ik denk aan je!
Toen ik je verhaal las en de bijvoeging zelfs op Metacam nog kreupel zou voor mij einde zijn voor het paard, zie dat je inmiddels de vreselijk moeilijke keuze hebt gemaakt en dat vandaag een hele moeilijke dat voor je gaat worden. Heel veel sterkte dat je voor je grote vriend hebt gekozen en niet voor jezelf! Erg knap!