Ondersteuning maag/lichaam

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Xritt

Re: Ondersteuning maag/lichaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:10

Ik zie dat er al veel antwoorden zijn gegeven.
Ik geef mijn paard Gastro+ van Havens. Echt een aanrader!! Mijn paard is ook geopereerd en heeft een tijdje pijnstillers gehad. Waaronder Bute. Ik heb wel een Scopie laten doen. Bij mijn paard was er geen zweer te vinden. Wel een geïrriteerd maagvlies. Met Gastro merk ik zoveel verschil. Ik heb mijn paard ook een tijdje Ekygard gevoerd van Audevard. Dit op aanraden van de DA. Dit hielp ook erg goed. Ik heb twee potten gekocht en ben gelijk begonnen met Gastro. Na die twee potten ben ik alleen Gastro gaan voeren met magnesium. Na het rijden krijgt ze altijd slobber met zonnebloemolie en vitamines van de paardendrogist.

Noahh_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 23:14

Gastro+ vind ik ook een aanrader :j
Met Ekygard ben ik ook bekend. Ik heb dit langere tijd gegeven. Dit hielp goed. Ik merkte verschil met opzadelen en vooral aansingelen. Nu ik bekend ben met Gastro voer ik dit.

Oja, met NAF magic heb ik ook goede ervaring

Samantha89

Re: Ondersteuning maag/lichaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 15:24

Als je op zoek bent naar een probiotica dan kan je is kijken naar pharma horse, had toen hele goede resultaten mee bereikt toen mijn paarden door onbekende redenen enorm aan de dunne waren, dat duurde toen 2 weken en de d.a wist het toen ook niet meer. Toen ben ik dat gaan voeren om de darmen weer op orde te krijgen en binnen 3 dagen was de diaree weg. Ik had het toen wel wat langer gegeven hoor. Paarden gingen in algehele conditie een heel stuk erop vooruit. En qua vitamine supplement zou ik in kijken naar hoëveler. Is een Duits merk en tot nu toe, vind ik, het merk dat de juiste vitamine en mineralen in de juiste dosis heeft voor een pony/paard en nog betaalbaar. Er Is een dealer in Nederland die het verkoopt en zij verkoopt nog veel meer aan muesli etc van dat merk. Marado horsecare heet het volgens mij. Die van mij heeft het er enorm goed op gedaan.