singasong schreef:Herkenbaar. Heb hetzelfde bij mijn Haflinger gehad (27 jr.). Die heb ik overgezet op kort geknipt hooi, wat ik zelf iedere dag knipte met de heggeschaar en daarbij heb ik hem op compact gras gezet van Hartog. Soms maakte hij nog proppen maar kon dit veel beter wegkrijgen dan het langstengelige hooi. Inmiddels heb ik hem in laten slapen maar sinds dat hij dat kreeg had hij prachtig mooie mest. Anders zaten er altijd nog sprieten hooi in en na verandering van het ruwvoer niet meer.
Advies van mijn tandarts was ieder half jaar controle toen hij proppen ging maken. Overigens is er nooit iets getrokken bij die van mij. Nadat hij ingeslapen was heb ik nog in zijn mond gevoeld, er stond bijna niets meer, alleen nog een paar achterste kiezen en daar kon hij nog heel rap mee eten.
En je ziet het, hij was nog tonnetje rond. Deze foto was van een paar dagen voordat ik hem moest laten gaan.
[ [url=m/M6P8T3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hetzelfde, ik knip ook het kuil in kleine stukjes met een grote hobbyschaar vd action voor mijn 28 jarige pony . word vaak voor gek verklaard, maar t werkt dus waarom niet! Fijn om te zien dat er meer gekken zijn haha