Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DeMolenhoek schreef:bruintje123 schreef:Ja tuurlijk, beetje ongeloofwaardig bedrag.
Maar zoals ik al zei, in jou geval bij een 17 jarige zonder goede prognose zou ik ook niet doorgaan.
Maar dat lijk je niet te lezen.
De meeste operaties starten al bij €3000. Als je dan nog een maand kliniek met medicatie bij rekent, denk ik dat €10.000 nog zo geen ongeloofwaardig bedrag is.
TS, als je nu al langere periode probeert met antibiotica en deze nog altijd niet is aangeslaan, wat is dan de volgende stap volgens de kliniek? Want als ze weer antibiotica zeggen dan klopt er volgens mij iets niets. Als het blijft groeien en antibiotica voor niets van verandering zorgt denk ik dat dit ook niet de juiste weg te begaan is. Hoe staat ze nu? Op de weide, op stal?
bruintje123 schreef:Geld vind ik geen rol mogen spelen, dan moet je niet aan dieren beginnen.
pien_2010 schreef:De mening van Bruintje vertelde ik mijn man en hij zei :"dat is dan fijn voor haar dat ze blijkbaar zoveel geld heeft dat ze er dit soort meningen op na kan houden. Voor ons en voor veel met ons ligt dat anders daar wij eind punt hebben financieel". Moet ik dan zo om lachen. Lekker nuchtere reactie.
nine1987 schreef:Ik word soms te hard gevonden, maar mijn eerste vraag aan de DA is: Wat is de revalidatiekans? Is deze onder de 60%, dan is het klaar..
Vervolgvraag: Kan paard dan pijnvrij leven? Is het antwoord nee, dan is het ook klaar..
Wildgirl schreef:nine1987 schreef:Ik word soms te hard gevonden, maar mijn eerste vraag aan de DA is: Wat is de revalidatiekans? Is deze onder de 60%, dan is het klaar..
Vervolgvraag: Kan paard dan pijnvrij leven? Is het antwoord nee, dan is het ook klaar..
Exact dit is ook mijn redenatie, echter heb ik geen paarden om ze als weideinvulling neer te zetten dus bij kans van slagen maar alsnog onbruikbaar is het ook einde verhaal.
Ts volgens mij ben je er al uit, houden van is ook loslaten. Zeker op het moment dat het jezelf kan schaden.
Veel sterkte!!
KimD schreef:Ik heb ook niet veel voor mijn paard over, als het bedrag van de DA hoger is als wat hij waard is in kilo's, wordt ie geslacht. Simple as that.![]()
TS, in jou geval, met alle gemaakte kosten kan ik begrijpen dat je er een einde aan wilt maken.
Lizzyy schreef:KimD schreef:Ik heb ook niet veel voor mijn paard over, als het bedrag van de DA hoger is als wat hij waard is in kilo's, wordt ie geslacht. Simple as that.![]()
TS, in jou geval, met alle gemaakte kosten kan ik begrijpen dat je er een einde aan wilt maken.
Meen je datdie van mij weegt 500 kg, daar zit ik al ruim boven. Maar goed, ieder zn ding..
Kuggur schreef:bruintje123 schreef:Geld vind ik geen rol mogen spelen, dan moet je niet aan dieren beginnen.
.
Ik ken een dierenarts die gewoon was te zeggen " hoedt u voor klanten die zeggen dat geld geen rol speelt, die zijn namelijk niet van plan je te betalen".
Beweren dat geld geen rol speelt is simpelweg absurd. Er zijn grenzen aan de financiele middelen die je hebt ( misschien is Bruintje hier miljardair, maar dat geldt niet voor de rest van ons), en zelfs afgezien daarvan zijn er grenzen aan wat redelijke bedragen zijn voor een medische behandeling.
Lizzyy schreef:KimD schreef:Ik heb ook niet veel voor mijn paard over, als het bedrag van de DA hoger is als wat hij waard is in kilo's, wordt ie geslacht. Simple as that.![]()
Meen je datdie van mij weegt 500 kg, daar zit ik al ruim boven. Maar goed, ieder zn ding..