Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RoyceMack schreef:Vleddertje1 schreef:Eh...een dierenarts laten komen..
En wat kan die doen dan? Constateren dat t paard kreupel loopt? Duur geintje als je dat zelf ook kan bedenken. Kan TS beter even een filmpje maken en ermee naar de praktijk gaan en advies vragen.
Ik zou me, als ik jou was eens inlezen over de inzet van een osteopaat of fysiotherapeut. Mijn voorkeur gaat uit naar die laatste. Die kunnen kijken waar de kreupelheid vandaan komt en die kunnen ook direct behandelen om ervoor te zorgen dat de aandoening verminderd. Ook krijg je dan advies mee.
Veel mensen zeggen direct dat er een arts bij moet komen (dat is bij mensen ook zo) maar feitelijk kan een arts niks anders doen als medicijnen voorschrijven en een diagnose stellen. Maar een huisarts heeft bijvoorbeeld ook echt te weinig kennis van spieren en gewrichtstelsels en daarvoor moet je echt bij de fysio zijn. Die kan je precies aangeven wat er mis is en hoe t opgelost kan worden.
Laura098 schreef:Het kan ook zo zijn dat ze me uittest.want voor dat ze niet goed liep deed ze dat ook al en dat kwam als het goed is omdat ze maar 1xper week werd gereden
dresjoepie schreef:Laura098 schreef:Het kan ook zo zijn dat ze me uittest.want voor dat ze niet goed liep deed ze dat ook al en dat kwam als het goed is omdat ze maar 1xper week werd gereden
Ook al loopt een paard maar 1 x per week dan hoort een paard nog niet kreupel te lopen! Wie heeft jou dat verteld dat ze dat doet omdat ze maar 1 x per week gereden wordt?
Is het paard gekeurd bij aankoop?
Heb je misschien een filmpje van het rijden? Dan kunnen we je beter helpen met advies