Hij heeft nu mega zware pijnstilling ingespoten gekregen waaronder morfine omdat al de andere pijnstilling niet helpt. Morgen komt hij weer terug om te kijken hoe het gaat en dan moeten we misschien wel een heel moeilijke beslissing nemen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bigone schreef:Darwin, fijn dat het iets beter lijkt te gaan, je zegt dat foto's geen optie is. Omdat het nu niet kan door de pijn?? Want pijnvrij zou geweldig zijn, maar wat als de kanteling al veel te ver is nu om nog iets te redden. Dan stop je al je liefde,zorg en medicatie er in terwijl het niet meer kan helpen.
Alane schreef:je paard krijgt zware pijnstilling en heeft nog steeds erge pijn en je laat hem gewoon met pijn doorleven?
onder het mom van liefde en geef het een smoes naam?
ben ik de enige die vind dat dit al veel te lang duurt?
een week in pijn waarvoor?
janouk schreef:Alane
Het is heel moeilijk oordelen als je nog nooit een paard gehad heb met een hoefbevangenheid aanval. Het is een rotziekte. Maar er zijn zeker paarden die door de aanval heen komen en als de schade in de hoeven meevalt, daarna pijnvrij zijn.
Het is per paard per aanval verschillend.
Darwin kent haar paard en is bekend met de ziekte helaas begrijp ik. Ze doet haar best.
Dit kost nu eenmaal tijd. En sommige paarden halen het.
Duim duim duim
Alane schreef:janouk schreef:Alane
Het is heel moeilijk oordelen als je nog nooit een paard gehad heb met een hoefbevangenheid aanval. Het is een rotziekte. Maar er zijn zeker paarden die door de aanval heen komen en als de schade in de hoeven meevalt, daarna pijnvrij zijn.
Het is per paard per aanval verschillend.
Darwin kent haar paard en is bekend met de ziekte helaas begrijp ik. Ze doet haar best.
Dit kost nu eenmaal tijd. En sommige paarden halen het.
Duim duim duim
Ze doet haar best..... dier staat al een week met pijn, ondanks pijnstillers... misschien en ooit. In de tussen tijd met ernstige pijn.
En een DA vinden die een paard inslaapt vanwege een dwarse scheet probeer die maar te vinden... smoes na smoes... want pietje slaapt te snel in dus moet peerd maar even de kiezen op elkaar doen...
maar zoals ik al zei.... zal wel de enige zijn... die medelijden met het paard heeft.
Alane schreef:dus..... zeg ik niet.
Ik ben humaner vermoed ik maar zo. Een dier hoeft geen pijn te lijden zodat ik er misschien nog plezier mee/aan kan beleven.
Dier staat nu al meer dan een week met ernstige pijn ondanks medicatie. Waarom? zodat jij er nog plezier aan kunt beleven als die er misschien heel doorkomt.