Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sylva schreef:Oh ja? Doe maar even jouw rekening keer 8 hoor voor die van mij, paar centjes en tientjes en dan zijn we op mijn bedrag aangekomen.
En dan durven te zeggen dat ik geen dieren moet nemen. De gemiddelde mens krijgt een klap van zo'n geldbedrag hoor. En dan staat de volgende eventueel weer voor de deur maar dan mogen we het niet hebben over eventuele kosten welke ik in acht neem want tja, alle kosten die dan daarbij komen kijken betaal je gewoon en je beredeneert niet wat een verstandig te belopen weg is. Triest figuur. En dan durf je te praten over verstand. Dat dier staat hier al 8 jaar van z'n pensioen te staan en krijgt de meest luizen leven die er is.
Op het moment dat hij koorts heeft krijgt hij ontstekingsremmers en pijnstillers waardoor de koorts weer zakt. Daarna is de koorts 3 volle dagen incl vandaag onder controle met medicijnen en is het klinische beeld niet beter. Onder behandeling van een arts die zeer goed aangeschreven staat hier en die zeker weten meer verstand heeft als iemand zoals jij heb ik meer dan genoeg reden om te zien of het dan beter gaat of niet. Een medicijn werkt niet direct en op het moment dat ik dat genoeg vond heb ik tegen wil van dierenarts actie daarop ondernomen en ga ik voor een second opinion. Dat is mijn recht en mijn beslissing. En jouw mening boeit me daarbij geen enkele zier.
Jessix schreef:Ik heb even getemd, want je reactie is echt ongepast TS. Begrijp dat je stress hebt, maar dan nog...
Ik denk ook aan een breuk. Ik zou een paardentaxi bellen en hem naar een kliniek brengen. Hij heeft erg veel pijn, zo te lezen. Succes!
sylva schreef:Dan moet je wellicht je post terug lezen. Ik vind van wel en een bokker die daar als eerste op reageerde ook. Ongepast en aanvallend. En ja dan heb je na een lange dag zorgen maken wel een verkeerde aan mij als je me gaat beschuldigen van een slechte eigenaar zijn.
Het voegt niks toe wat je typt naar mijn idee.
sylva schreef:Als je in de eerste instantie je post zo had geformuleerd was ik bij lange na niet zo uit m'n slof geschoten. Nu vind ik het meedenkend , eerder totaal niet. Dus wellicht als jij jouw eerste post vanuit mijn standpunt opnieuw leest snap je dat beter, dat ik het zo opvat.