Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rocamor schreef:máár je hebt toch bíjna altijd slijm uit de neus?Art_Ificious schreef:Bij slokdarmverstopping gaan ze niet liggen heb het zelf meegemaakt door een stuk wortel bij mijn vorige pony.
Ik zou ook eerder neigen naar een kleine tia of ander soort aanval
Dat Zou ik niet zo stellig beweren. Mijn paard ging wel liggen met een slokdarm verstopping
01San schreef:Ja ik zou ook liever bellen dan dat misschien paard dood ligt in de stal in de morgen..
Maar zo ben ik hoor,,
Wil niet overdrijven en je pushen om te bellen,,
Maar ik denk gewoon als je belt, kan geen kwaad om uitleggen en dan kan de dierenarts altijd zeggen of hij wilt komen of niet..
Polly schreef:01San schreef:Ja ik zou ook liever bellen dan dat misschien paard dood ligt in de stal in de morgen..
Maar zo ben ik hoor,,
Wil niet overdrijven en je pushen om te bellen,,
Maar ik denk gewoon als je belt, kan geen kwaad om uitleggen en dan kan de dierenarts altijd zeggen of hij wilt komen of niet..
Stél dat het een voorbode is geweest van een zware attack in bv de hersenen, Stél.
Hoe moet een dierenarts dat diagnosticeren? Het is geen mens he, en als het wel gebeurd is het klaar. Met of zonder dierenarts.
Ik heb een beest met al 10jr epilepsie, de eerste maanden vond ik het doodeng maar het ís niet anders, er is ook geen medicatie tegen.
Dus nee, ik zou dit lekker laten maar wel opschrijven dan kan je het een evt volgende keer vergelijken en probeer er volgende keer, áls die komt, beeldmateriaal van te maken.